همایش اقدام و عمل در توسعه شهر سی سخت برگزار می شود

 دنا نما: شهردار سی سخت، مرکز شهرستان دنا از برگزاری همایش اقدام و عمل در توسعه شهر سی سخت در پایان اردیبهشت ماه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، علی محمدحسینی در جمع خبرنگاران افزود: یکی از وظایف عمده شهرداری بر اساس ماده ۱۵ قانون نوسازی و عمران شهری تدوین برنامه توسعه شهر است  وی بیان کرد: شهرداری سی سخت برای اولین بار در راستای اجرای این قانون تصمیم به اجرای همایشی تحت عنوان اقدام و عمل در توسعه شهری سی سخت کرده است.

شهردار سی سخت یکی از اهداف برگزاری این همایش را زمینه سازی برای تدوین برنامه میان مدت و سند چشم انداز ۲۰ ساله شهر با تشکیل پنج کارگروه تخصصی تحت عناوین عمران و معماری، کارگروه فرهنگی هنری و ورزشی، کارگروه اقتصادی با هدف جذب منابع پایدار درآمدی، کارگروه گردشگری و کارگروه آسیب شناسی اجتماعی برگزار می شود.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: دومین هدف این همایش دو روزه دعوت از تعدادی از شرکتهای شاخص سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است که طی این همایش ظرفیتها و پتانسیلهای شهر سی سخت به سرمایه گذاران معرفی می شود تا درصورت تمایل به سمت سرمایه گذاری در این منطقه روی آورند.

وی اضافه کرد: این همایش در روز های ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۹۵ در محل تالار شهرداری سی سخت با حضور برخی مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.