جشنواره حرکت عاملی برای تجربه‌اندوزی دانشجویان در هنگام ورود به بازار کار

دنا نما: فرماندار بویراحمد گفت: با برگزاری جشنواره‌های حرکت قطعا دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیل شدن می‌توانند با تخصص و تجربه کامل وارد بازار کار شوند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید محمدکاظم نظری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره حرکت دانشگاه یاسوج اظهار کرد: ضعف و کمبودهایی در حوزه علم و صنعت داشتیم چرا که دانشگاه از حیطه صنعت و خدمات دور بوده و با وجود شعارهای متعدد در عمل به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، نرسیده‌ایم.

فرماندار بویراحمد به نقش انجمن‌های دانشگاهی اشاره کرد و گفت: انجمن‌ها فرصتی هستند که فضاهای تئوریک را به فضاهای واقعی میدان کار ارتباط می‌دهند.

نظری اذعان کرد: انجمن‌های دانشگاهی به نوعی تبیین دموکراسی هستند و کارهای گروهی آن‌ها میدانی برای آموزش در این زمینه است.

فرماندار بویراحمد بیان داشت: در سیستم آموزشی خلاهایی وجود دارد هر چند نسبت به گذشته تفاوت بسیاری داشته ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی در ادامه با اشاره به تاثیرپذیری جشنواره‌های حرکت در بین دانشگاهیان اذعان کرد: فارغ‌التحصیلان کشاورزی ما هنگامی که وارد میدان کار می‌شوند نمی‌توانند به صورت مستقیم تاثیرگذار باشند لذا برگزاری چنین جشنواره‌هایی کمک شایانی به دانشجویان برای حضور باتجربه در میدان کار می‌کند.

فرماندار بویراحمد در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران اجرایی جشنواره حرکت دانشگاه یاسوج تصریح کرد: با برگزاری چنین جشنواره‌هایی قطعا دانشجویان ما برای ورود به بازار کار متناسب با رشته خود آمادگی کامل دارند و موثرتر خواهند بود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.