برخورداری اهالی پنج بخش از پوشش ایستگاه تلویزیونی جوخانه چرام

دنا نما: اهالی پنج بخش کهگیلویه وبویراحمد با راه اندازی ایستگاه تلویزیونی کوه باریک جوخانه در چرام از پوشش شبکه های تلویزیونی برخوردار خواهند شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما،نماینده شهرستانهای کهگیلویه؛بهمئی؛چرام ولنده افزود:این ایستگاه تلویزیونی مجهز با قدرت پوشش مناسب مناطق روستایی و عشایری پراکنده اطراف جوخانه را از شبکه تلویزیونی برخوردار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی محمد بزرگواری عصر روز یکشنبه در محل ایستگاه تلویزیونی کوه باریک جوخانه به خبرنگاران افزود: با راه اندازی این ایستگاه اهالی روستاهای بخش های سرفاریاب ومرکزی در چرام، لوداب وسپیدار در بویراحمد و بخش باشت و مناطق عشایری از پوشش تلویزیونی برخوردار می شوند.
وی گفت:با توجه به اینکه عشایر این مناطق از نعمت برق برخوردار بودند پوشش این گیرنده تلویزیونی یک خدمت فرهنگی خوب به خانواده های ساکن این مناطق محسوب می شود.
نماینده شهرستانهای کهگیلویه؛بهمئی؛چرام ولنده گفت:صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد با اقدامی ارزشمند و در راستای خدمت به مردم ساخت این ایستگاه را در اولویت کاری خود قرار داد.
وی گفت:ایجاد این ایستگاه آخرین طرح پیشنهادی دوران نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی است که به همت صداوسیمای استان اجرا می شود.
معاون فنی صداوسیمای استان هم گفت:محل ایجاد این ایستگاه به لحاظ ارتفاع وشرایط پوششی وسیع بهترین شرایط را دارد.
حمیدرضا اشعه شعار گفت: با ایجاد این ایستگاه اهالی روستا ومناطق عشایری که از نعمت برق برخوردار هستند از پوشش های تلویزیونی استفاده می کنند.
وی گفت:به لحاظ صعب العبور بودن و وجود دره های عمیق وکوه های بلند پوشش تلویزیونی در حد فاصل ۵بخش در استان پوشش تلویزیونی نامناسب بود که با ایجاد این ایستگاه امکان استفاده از ۲۰شبکه تلویزیونی از طریق دیجیتال با کیفیت مطلوب فراهم می شود.
در حاشیه این برنامه حجت الاسلام بزرگواری نماینده شهرستانهای کهگیلویه-بهمئی-چرام ولنده با عشایر منطقه جوخانه دیدار وگفت گو کرد.
جوخانه یکی از مناطق مهم عشایری در محور ارتباطی یاسوج به چرام است که به لحاظ ییلاق عشایر و ایجاد باغ از مناطق مهم شهرستان چرام محسوب می شود.

۱ نظر

  • اسم جوخانه رو شنیدم بیاد شعر شیخ بزرگ علیمراد تنهایی افتادم:
    افسوسم سی کی قباد نجف و جانی 
    جوخونه چوشون زییم تا چیشه جا نی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.