فصل بهار در پایان راه است و پارک ساحلی پاتاوه هنوز در تاریکی مطلق

دنا نما: با گذشت بیش از دوماه از فصل گرم سال، تنها فضای سبز و پارک ساحلی پاتاوه به دلیل قطعی برق فاقد روشنایی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، پارک ساحلی پاتاوه تنهای فضای سبز اهالی شهر و بخش ۳۲ هزار نفری پاتاوه است که در کنار رودخانه بشار و پل تاریخی پاتاوه واقع شده است شبها در تاریکی مطلق است.

همچنین دراین پارک قبور مطهر دو شهید گمنام قرار دارد که بعد از غروب آفتاب و همزمان با سایر نقاط پارک ساحلی پاتاوه دارای فضای تاریکی است.

پارک ساحلی پاتاوه مکانی است گردشگری و سیاحتی و زیارتی است  که با قرار گرفتن در کنار قبور شهدای گمنام و آثار تاریخی و رودخانه بشار نقش بسزایی در تفریحات سالم  مردم این بخش و جذب گردشگران دارد.

سالیان گذشته بیشترین زمان استفاده از فضای این پارک در شب ها و در زمان خنک بودن هوا بود که امسال به دلیل نداشتن روشنایی، این پارک در شب ها عملا تعطیل شده است.

حسین هجرتیان رئیس شورای شهر پاتاوه در این مورد گفت: شهرداری وظیفه خدمت رسانی به مردم را دارد و وظیفه شورای شهر نیز پیگیری مشکلات مردم است و ایجاد روشنایی وظیفه اداره برق است و شهرداری نیز پی گیر موضوع هست.

هجرتیان افزود: تا کنون چندین بار تعمیرات اساسی بر روی برق پارک انجام شده است و امکان دارد مشکل از ناحیه پیمانکاران برق پارک ساحلی پاتاوه باشد.

هجرتیان با اشاره به وجود مشکلات زیاد در حوزه شهری پاتاوه و نداشتن اعتبارات کافی گفت: از عملکرد شهرداری پاتاوه راضی هستیم.

صمد پاساد از اهالی پاتاوه و خبرنگار صدا و سیمای استان در بخش پاتاوه در این مورد گفت: با توجه به اینکه شهر پاتاوه در پیشانی استان و ورودی استان است و زیبنده این شهر نیست که دارای فضای سبز جهت استراحت مسافران و گردشگران و اهالی شهر نباشد.

عبدال اقبالی نژاد یکی دیگر از اهالی شهر پاتاوه در این مورد گفت: قطع برق پارک ساحلی پاتاوه به دلیل نداشتن فضای سبز جهت گذران اوقات فراغت خانواده ها و همچنین تاریک شدن فضای اطراف قبور شهدای گمنام موجب ضایع شدن حقوق شهروندی است چرا که شبها افرادی جهت قرائت فاتحه بر قبور شهدای گمنام به این پارک مراجعه می کردند.

حشمت رامگان از اهالی بهرام بیگی گفت: چون فردی کارگر هستم و روزها مشغول کارگری هستم و در گذشته که این پارک دارای روشنایی بود خانواده ام را جهت تفریح به این پارک می آوردم ولی چندماهی است که نداشتن برق در این پارک مانع سفر به پارک ساحلی پاتاوه شده است و حاضرم که در صورت نیاز شهرداری خودیاری داشته باشیم تا هر چه سریع تر مشکل نداشتن روشنایی بر طرف گردد و حداقل تفریح سالم برای خود و خانواده داشته باشیم.

عیسی دست افکن یکی دیگر از اهالی پاتاوه در این مورد ادامه داد: انتظار داریم شهرداری و شورای شهر احساس مسئولیت کنند و هر چه سریع تر نسبت به روشنایی پارک اقدام کنند.

لازم به ذکر است این پارک علاوه بر نداشتن روشنایی نیز دارای مشکلات دیگری همچون ایمنی نبودن است که تصاویر آن را ملاحظه نمایید.

پارک ساحلی پاتاوه (۱)پارک ساحلی پاتاوه (۶) پارک ساحلی پاتاوه (۲) پارک ساحلی پاتاوه (۳) پارک ساحلی پاتاوه (۴) پارک ساحلی پاتاوه (۵) پارک ساحلی پاتاوه (۷)

 

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.