تریبون نماز جمعه ما را به کار وا می دارد

دنانما: بهشتی روی فرماندار شهرستان دنا به اتفاق بخشدار پاتاوه صبح جمعه پس از دیدار با دکتر افشار در دفتر ایشان در جمع نماز گزاران حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، فرمانداردنا در بین الصلاتین پای تریبون نماز جمعه قرار گرفت وبه ایراد سخن پرداخت.

نماینده دولت پس از ادای احترام به روح مطهر امام وشهیدان ومقام عظمای ولایت وآرزوی سلامتی برای دولتمردان نظام

گفت:برحسب ضرورت  جهت پاسخگویی محضر امام جمعه محترم ومردم شریف منطقه پاتاوه رسیدم تا پاسخگو باشم.

وی با تجلیل از امام جمعه پاتاوه بیان کرد:خوشحالم که از تریبون مقدس نماز جمعه گاهی یک های به مجموعه دولت زده می شود تا ما مسئولین بخود بیاییم؛ چرا که این تریبون ما را به کار وا می دارد.

مهندس بهشتی روی به تشریح پروژه های عمرانی وزیر بنایی اجرایی در بخش پاتاوه از جمله احداث سالن های ورزشی در روستاهای بن زرد سفلی-دشت رز وتمنک پرداخت وگفت : هر کدام با اعتباری بالغ بر ۸۵۰/۰۰۰/۰۰۰میلیون تومان در دست ساخت هستند.

وی افزود:بر اساس ارزیابی ها دو زمین چمن مصنوعی که یکی مربوط به روستای ده شیخ بود بعلت عدم زمین مورد نظر وعدم همکاری در روستا به دو روستا در بخش پاتاوه تخصیص وساخته می شود.

وی همچنین گفت: این پروژه ها باب بزرگی برای دولت ما ایجاد کرد، وما مدیریت کردیم ما از مدیریت هیجانی به مدیریت اخلاقی رسیدیم.

نماینده دولت در شهرستان دنا که به ارائه گزارش می پرداخت گفت: نگاهم مدیریت اسلامی است ، وموضوعی که مبتلا به شهر پاتاوه واستان می باشد ورودی شهر پاتاوه هست که من دست تعاون وهمکاری به سوی مردم پاتاوه دراز می کنم.

مهندس بهشتی روی افزود:با رایزنی ها وکمک های استانی پیمانکار مشخص کنیم وبستر وتوسعه را در شهر پاتاوه داشته باشیم. وی همچنی افزود:اینجانب چند بار ورود پیدا کردم وبا جلسات متعدد جهت باز گشایی وتسطیح ورودی پاتاوه جهت باز گشایی وتسطیح وتوسعه را در گام اول با قاطعیت برداریم .

فرماندار دنا خاطر نشان کرد: در محدوده سرزمینی که بستر هست کمک کنید، خواهان مشارکت مردم هستیم وبا توجه به محدودیت ما جهت جذب بودجه عمرانی فرصتی نداریم وکسانی که همکاری نکنند اتمام حجت می کنم.

مهندس بهشتی در پایان به زمین ورزشی واستخر شنای پاتاوه اشاره وبیان کرد:وضعیتی که برای زمین پاتاوه هست مطلوب نیست ، بحث چمن را در اختیار شهر داری قرار دادیم تا شهردار مدیریت کندکه در بلند مدت فکر اساسی بکنیم

وی ابراز امیدواری کرد: در این بازده زمانی پیمانکار تعیین واستخر شنای پاتاوه شروع بکار کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.