آقای رئیس‌جمهور کسی این‌جا حرف مردم را نمی‌شنود

دنانما:خطبه‌های نماز جمعه این هفته پاتاوه به امامت حجت‌الاسلام سید نورالله افشار اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، امام جمعه پاتاوه با توصیه خود ونماز گزاران به رعایت تقوای الهی وبا تبریک دهه کرامت؛ با اشاره به سفر در پیش روی دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رئیس‌جمهور بیان کرد: آقای رئیس‌جمهور کسی این‌جا حرف مردم را نمی‌شنود.

افشار با بیان این مطلب خطاب به رئیس‌جمهور تصریح کرد: بخش ۳۳ هزار نفری پاتاوه در مجاورت بخش‌های مارگون و زیلایی و در مسیر ترانزیت جاده جنوب به مرکز کشور قرار دارد.

وی افزود: اما ۲۰ درصد تصادف منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد در این مسیر اتفاق می‌افتد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی منطقه پاتاوه همچنین خطاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: این بخش بزرگ ضرورت احداث یک بیمارستان مجهز در آن را دارد که به هر علتی تا حال تعلل صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به دلیل اهمالی که صورت پذیرفته مردم از این وضعیت ناراحت هستند، تصریح کرد: اگر در این منطقه بیمارستان مجهزی وجود می‌داشت بعضی از مرگ‌ها چه‌ بسا اتفاق نمی‌افتاد، به گونه‌ای که قابل قبول نیست در ۴۰ کیلومتری مرکز استان، عزیزان ما به دلیل نبود امکانات پزشکی از بین بروند.

افشار خاطرنشان کرد: از رئیس‌جمهور می‌خواهیم یکی از دغدغه‌های مهم این مردم در سفر آتی به استان را که بحث بیمارستان است به فرجامی برسانند و دغدغه مردم پاسخ داده شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.