خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شوند

دنا نما: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آئین تجلیل از خبرنگاران استان ۱۸ مرداد با حضور مسئولان استانی در یاسوج برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، رضا خردمند معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران، مطبوعات و رسانه ‌ها، قشر حقیقت‌ جو و حقیقت ‌یاب جامعه در عرصه ‌های مختلف هستند.
وی اظهار داشت: سربلندی و اقتدار نظام اسلامی مرهون خون شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و به ویژه شهدای اهل قلم و فرهنگ است.
خردمند، عنوان کرد: خبرنگاران با وجود مشکلات اقتصادی، بدون هیچ چشم داشت و توقعی در جهت نیل به اهداف متعالی حرفه خود تلاش می ‌کنند که این امر شایسته درک و توجه بیشتر است.
وی با تقدیر از فعالیت‌ های خبرنگاران استان در عرصه‌ های مختلف، یادآور شد: به منظور تجلیل از اصحاب علم، دانایی و آگاهی، آئین تجلیل از خبرنگاران استان فردا (۱۸ مرداد) در یاسوج برگزار می شود.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، از حضور استاندار، فرمانداران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در این آئین باشکوه خبر داد و گفت: آئین تجلیل از خبرنگاران استان ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.