سفر وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی دولت یازدهم به شهرستان دنا

دنا نما: فرماندارشهرستان دنا از سفر وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی دولت یازدهم در شهرستان دنا همزمان با سفر هیئت دولت به استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، عباس بهشتی روی فرماندار شهرستان دنا با اعلام این خبر گفت: همزمان با سفر هیئت دولت محترم تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویر احمد دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی میهمان مردم شهرستان دنا خواهد بود.
فرماندار دنا در خصوص سفر وزیر بهداشت به شهرستان دنا گفت:وزیر محترم بهداشت روز یک شنبه و بعد از سخنرانی دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان، یاسوج را به مقصد شهرستان دنا ترک می کنند.
وی با بیان اینکه وزیر بهداشت به عنوان نماینده ویژه هیئت دولت به شهرستان دنا سفر میکند ابراز کرد:دکتر قاضی زاده به منظور بررسی مسایل و مشکلات شهرستان دنا از نزدیک به دنا سفر میکند.
بهشتی روی با اشاره به اینکه دکتر قاضی زاده روز یک شنبه ۲۴ مرداد ۹۵ راس ساعت ۱۴ بعد از ظهر وارد شهرستان دنا می شود افزود: نماینده ویژه دولت در سفر خود ابتدا به سراغ افتتاح چند پروژه که شامل طرح پرورش و تکثیر ماهی تلگاه، افتتاح آسفالت و معابر روستاهای کریک و معصوم آباد به نمایندگی از بیست روستای دیگر و افتتاح طرح آبرسانی به روستای بیاره به نمایندگی از شش پروژه مشابه می رود.
فرماندار دنا خاطر نشان کرد:وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در پایان سفر یک روزه خود در جلسه شورای اداری شهرستان حضور خواهد یافت تا در نهایت با جمع بندی طرحها و پروژه های مد نظر گامی بلند در مسیر توسعه و رشد شهرستان دنا برداشته شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.