اینترنت پرسرعت روستای مختار بویراحمد با حضور وزیر ارتباطات بهره برداری شد + تصاویر

دنا نما: اینترنت پرسرعت روستای مختار بویراحمد روز یکشنبه همزمان با سفر هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: اینترنت پرسرعت روستایی پروژه ای است که در این دولت شروع شده و تا پایان دولت تمامی روستاهای کشور از اینترنت پرسرعت برخوردار خواهند شد.

واعظی افزود: اعتقاد دولت به گونه ای است که نباید تمام جاذبه ها در شهر باشد و در زمینه خدمت رسانی فرقی بین شهر و روستا و پایتخت وجود ندارد.

 مدیرکل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بهره برداری از این طرح نیز اظهار داشت: ۲۵۶طرح مخابراتی باحضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین روز سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می رسد.

غلامحسین افتخاری گفت : ۴۹۰میلیارد ریال برای این تعداد طرح در این استان هزینه شده است.
وی گفت: هم اینک ۱۷۰روستای کهگیلویه وبویراحمد از پوشش اینترنت پرسرعت برخوردارند.
مدیرکل مخابرات کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: برنامه ریزی شده ۵۰۰ روستای دیگر این استان نیز از اینترنت پرسرعت برخوردار شوند.
افتخاری افزود: توسعه پوشش شبکه های مخابراتی و برخورداری روستاها از اینترنت پرسرعت از اولویت های مخابرات استان است .
روستای مختار با حدود یک هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد.

وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۱) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۲) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۳) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۴) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۵) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۶) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۷) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۸) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۹) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۱۰) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۱۱) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۱۲) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۱۳) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۱۴) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۱۵) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۱۶) وزیر ارتباطات در روستای مختار بویراحمد (۱۷)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.