سه تفاهم نامه اقتصادی با حضور ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد امضاشد

دنا نما: سه تفاهم نامه همکاری اقتصادی و سرمایه گذاری شامگاه یکشنبه با حضور رئیس جمهوری و همزمان با سفر کاروان دولت یازدهم به استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش های مختلف در یاسوج به امضا رسید.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، این تفاهم نامه های مهم اقتصادی بین استانداری کهگیلویه وبویراحمد و سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، پست بانک ایران و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تشریح جزئیات این تفاهم نامه ها گفت: بر اساس امضا این تفاهم نامه ها سازمان اقتصادی کوثر متعهد به سرمایه گذاری افزون بر هشت هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات در این استان شده است.
مجید محنایی اظهار داشت: امکان سنجی و مطالعه طرح فسفات چرام ، پرورش مرغ گوشتی و اجرای طرح پرورش ماهی در شهرستان چرام از مهمترین تعهدات سازمان اقتصادی کوثر در انجام این تفاهم نامه است.
وی اظهار کرد: این سازمان همچنین متعهد شد که در هر یک از شهرستان های هشت گانه استان کهگیلویه وبویراحمد یک تا ۲ طرح در بخش های کشاورزی و صنعت سرمایه گذاری کند.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: بر این اساس کمیته امداد حضرت امام (ره) نیز با تامین اعتبار حدود یکهزارو ۷۰ میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویان در نقاط مختلف استان سرمایه گذاری خواهد کرد.
محنایی میزان سرمایه گذاری پست بانک ایران بر اساس انجام این تفاهم نامه همکاری را نیز افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های خرد سرمایه گذاری در سطح استان ذکر کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.