طرف ما در مذاکرات یک شیطان درنده خو است

دنا نما: نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در آخرین روز ازمرداد ماه ۱۳۹۵ شهر پاتاوه به امامت خطیب موقت جمعه حجت الاسلام سید علی بهشتی سرشت اقامه گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، وی ابتدا با توصیه وسفارش خود ومومنین به رعایت تقوای الهی وپرهیزگاری ودور از محرمات به روایتی از نبی مکرم اسلام اشاره وبیان کرد:تمام وکمال تقوا این است که آنچه را نمی دانی بیاموزی وآنچه را میدانی عمل کنی.

وی با توجه به آیه ۱۶ سوره قصص در خصوص ظلم انسان به نفس خویش به داستان پادشاه و وزیری که ادعا میکرد همه چیز را می داندپرداخت واظهار کرد: اینکه خداوند چه می پوشد، خداوندعیب بندگان خود را می پوشاندوبه همین خاطر خداوند ستار العیوب است ، واگر خداوند ستار العیوب نبود برادر به برادر سلام نمی کردبه خاطر عیب های همدیگر که آشکار بود،گفت:مومن واقعی کسی است که هفتاد گناه کبیره از برادر مومن ودینی خود را پنهان کند.

وی همچنین با اشاره به اشرف المخلوقات بودن انسان اظهار کرد:اینکه خداوند چه میخورد، خداوند غصه بندگان خود را می خورد، که ای بندگان من؛ من شما را اشرف مخلوقات قرار دادم وای بندگان من، من شما را بر همه موجودات حتی فرشتگان برتری دادم وتمام نعمت ها را برای شما  آفریدم ، ولی شما قدر نمی دانیدباز هم نافرمانی وگناه می کنید کفران نعمت می کنید، پس خداوند غصه بندگان  خود را می خورد، چون خوب بندگی نمی کنند.

خطیب موقت جمعه در پایان خطبه عبادی نماز با نتیجه گیری از بحث خود گفت:بدانیم که هیچ کس نمی تواند جلوی اراده خداوند را بگیرد پس سعی کنیم همیشه توکل بر خداوند کنیم تا در کارهای خود موفق باشیم.

خطیب موقت جمعه شهر پاتاوه در خطبه سیاسی نمازبه مناسبت های مختلف از جمله نظریه حضرت امام ره نسبت به آمریکا پرداخت وابراز کرد:حضرت امام با آن درایت وهوشیاری که داشتند مبارزه با آمریکا را یک مبارزه دائمی دانستند وآمریکا را شیطان بزرگ خواندند.

وی به علت مخالفت مقام معظم رهبری با مذاکره با آمریکا خاطرنشان کرد؛حضرت اقا فرمودند:طرف مقابل ما در مذاکرات یک شیطان درنده خو است که دنبال از بین بردن نظام اسلامی ایران است ، ومردم بدانید که آمریکا سلطه گر و قابل اعتماد نیست ومردم با استکبار جهانی سازش نخواهند کرد.

وی افزود:آمریکا در خاورمیانه همواره حامی گرگ های خونخوار منطقه بوده وباعث جان گرفتن وتقویت آنها شده تا بتوانند کنترل منطقه را در دست بگیرد وهمواره از آل سعود ورژیم صهیونیستی (اسرائیل)حمایت کرده است وما باید در تمامی عرصه ها از ولایت فقیه پیروی کنیم ودر مقابل این گرگ ها همواره هوشیاری و وحدت خود را حفظ کرده واز سوی دیگر پایه های اقتصادی ومباحث فرهنگی جامعه را نیز تقویت کنیم وتا زمانی که ما قدرت و وحدت یکپارچه داشته باشیم وگوش به فرمان ولایت فقیه مان باشیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه موقت به ۳۰مرداد سالروزبه آتش کشیده شدن مسجد الاقصی توسط رژیم غاصب اسرائیل اظهار کرد:یکی از مقدس ترین معابدمورد احترام ادیان آسمانی توسط اشغالگران اسرائیلی به آتش کشیده شد و این جنایت دردناک بازتاب تند وموج خروشانی در جهان اسلام بوجود آورد.

وی به هفته جهانی مساجد هم گریزی زد وتاکید کرد: در کنفرانس کشورهای اسلامی از آنان خواسته شده با هدف ارج نهادن به نقش مساجد وصیانت از آنها بعنوان اماکن مقدسه ، در احیاء وتجلیل از این روز تلاش کنند.

خطیب موقت جمعه انتظار خوداز مسئولان در بحث مساجد را اینگونه بیان کرد؛تبین وقداست وعظمت مساجد،تکریم نیروهای فعال در مساجد-توجه به عمران وآبادی معنوی وفیزیکی  مساجد تلاش برای بهبود محتوای برنامه های فرهنگی مساجد وایجاد هماهنگی بین متولیان این اماکن شریف ارتباط دوستانه و صمیمی بین روحانی وهیئت امناء مساجد تا باعث جذب جوانان به مساجد شود.

وی همچنی روز بزرگداشت ابوعلی سینا را به همه پزشکان زحمت کش تبریک  و گفت بدانید که پزشک اصلی روحی وجسمی ما خداوند متعال است.

 

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.