آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدر تروریسم های جهان قرار دارند

دنانما:  نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر پاتاوه به امامت حجت الاسلام صادق پیمان مقدم خطیب موقت اقامه گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، وی با توصیه وسفارش خود ونماز گزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا یعنی رعایت حریم های الهی و خود نگهداری وپرداختن به نیکی ها و دوری از بدی ها .

پیمان مقدم در خصوص موضوع تقوا به وظایف مومنین نسبت به امام زمان عج بیان کرد: از جمله وظایف ما نسبت به امام زمان عج آمادگی روحی وپذیرش تربیت نیروی انسانی ودوری از گناه است.

وی افزود: متجاوز از سه هزار روایت از پیامبر (ص) واهل بیت نه تنها جامعه شیعه بلکه دانشمندان بزرگ اهل تسنن مانند بخاری –صحیح مسلم وغیره در صحاح وسنن خود آورده اند.

وی با اشاره به این سوال که چرا با فسادمبارزه کنیم وقتی که شرط ظهور فساد در زمین است پاسخ داد:طبق احادیث متواترهرگاه زمین جور وستم وفساد بگیرد آخرین حجت خدا ظهور می کند لذا بعضی می گویندنه تنها باید با فساد مبارزه کرد بلکه باید در گسترش فساد کوشش کرد که اولا-باید توجه شود که شرایط ظهور امام هرگز منحصر به گسترش فساد در اجتماع انسانی نیست،بلکه  هرگاه مردم جهان از نظر رشد فکری وکمالات روحی به حدی برسند که بتوانند ارزش وجود امام را درک کنند وشایسته رهبری او گرداند در این صورت امام بدون هیچ قید و شرطی ظهور خواهند کرد.

خطیب موقت همچنین گفت:گسترش فساد و آلودگی جامعه بشری هدف اصلی نیست بلکه زمینه را برای ظهور حضرت فراهم می سازد واز همه اینها گذشته ما باید موقعیت خود را در زمینه انقلاب حضرت مهدی مشخص کنیم .

امام جمعه موقت پاتاوه در خطبه سیاسی نماز به ۸شهریور روز مبارزه با تروریسم اشاره واظهار کرد:ایران اسلامی در صدر کشورهای مبارزی هست که با اینکه امریکا ورژیم صهیونیستی که داعیه ی مبارزه با تروریسم را دارند نه تنها کذب می گویند بلکه در صدر تروریسم های جهان قرار دارند که شهادت شهیدان رجایی وباهنر نقطه اوج آن است.

پیمان مقدم ضمن تقدیر از خدمات دولت قبل ، دولت فعلی را دارای نقاط خوب زیادی دانست ودارای نقاط ضعف که باید نسبت به رفع نقاط ضعف خود تلاش کند.

امام جمعه موقت در بخش دیگری از سخنان خود به روز بانکداری اسلامی  و روز ۱۲ شهریور شهادت امام محمد تقی ع گریزی زدند وبیان کرد: ۱۰شهریور روز بانکداری اسلامی روز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء ص هست وبانکها به عقود شرعیه پایبند باشند.وی در پایان از مردم شهر خواست در روز شهادت این امام همام در شهر دردسته عزا شرکت کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.