فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

دنا نما: با حکم فرمانده سپاه فتح استان فرمانده سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان، جمعی از فرماندهان استانی و شهرستانی فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان معارفه شد.

سرهنگ جاماسب بهمنیار در مراسم معارفه خود با اشاره به اهداف و برنامه‌های سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با تمام توان و تلاش در راستای اهداف والای ولایت گام برمی‌داریم و خدمتگزار جامعه عشایر در استان خواهیم بود.

فرمانده جدید سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد اهداف و برنامه‌های خود در سپاه عشایر را ترویج و تعمیق فرهنگ ارزشی و گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برنامه سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان را در دستور کار قرار می‌دهیم.

بهمنیار با تاکید بر اینکه باید به دنبال هدف نهایی انقلاب و وصل کردن آن به انقلاب صاحب‌الزمان باشیم، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای مسئولیت‌های خود در این حوزه گام‌های استواری برداریم.

وی در پایان به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دسیسه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند جنگ دشمن جنگ فرهنگی است که باید با مدیریت جهادی و خودباوری جلوی نفوذ فکری و فرهنگی دشمنان گرفته شود.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های علی ستوده‌نیا فرمانده قدیم سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد و جاماسب بهمنیار به عنوان فرمانده جدید ناحیه عشایر معرفی شد.

بر پایه این گزارش از خانواده شهید شاخص بسیج عشایری کشور حاج حسن آباد از شهدای عشایر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.