ورزشکاران سرمایه کهگیلویه و بویراحمد هستند/لزوم حمایت از قهرمانان ملی و بین‌المللی ورزش استان

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از ورزشکاران استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید موسی خادمی در نشست شورای ورزش استان ورزشکاران را سرمایه‌های کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: ورزشکاران استان در مسابقات ملی و بین‌المللی خوش درخشیدند و حتی ورزشکاران این استان توانستند در مسابقات پارالمپیک ریو برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ورزش استان در سال‌های اخیر علی‌رغم مشکلات فراوانی که داشته به جایگاه‌ها و مقام‌های خوبی دست پیدا کرده و حتی مدیران ورزشی استان در فدراسیون‌های مختلف حضور دارند که این برای استان یک افتخار است.

وی بر تداوم افتخارآمیزی ورزشکاران استان تأکید کرد و یادآور شد: همواره در کنار ورزشکاران استان هستیم و با تمام توان از افتخار آفرینان در این حوزه حمایت می‌کنیم و آنها را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مشکلات بخش ورزش استان آگاه هستم، خاطرنشان کرد: به دلیل مشغله کاری نمی‌توانم زمان زیادی در کنار ورزشکاران و قهرمانان استان باشم لذا در نشست  آینده شنونده مشکلات و دغدغه ورزشکاران خواهم بود.

خادمی در پایان اضافه کرد: برای ورزشکاران استان و همه ورزشکاران و قهرمانان ملی در مسابقات مختلف دعا می‌کنیم و امیدواریم شاهد موفقیت روزافزون ورزشکاران استان باشیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.