رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد مشاور عالی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور شد

دنا نما: رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با حکم رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور مشاور عالی این فدراسیون شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در یاسوج برگزار شد.

در این مجمع بر خلاف دیگر مجامع انتخاباتی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس گفته مدیر کل ورزش استان تنها مجمعی بود که همه روسای هیات‌های شهرستانی، نماینده مدیران، داوران و اعضای این مجمع حضور داشتند.

پس از برگزاری انتخابات و جمع‌آوری آراء از ۱۹ رای ماخوذه هر ۱۹ رای به نام محمدعلی رهامی بوده و وی در مسئولیت خود به عنوان ریاست هیات ورزش‌های همگانی در مسئولیت قبلی خود ابقا شد.

صحبت پیرامون برخی مسائل مربوط به ورزش و برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش همگانی و عمومی کردن آن از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح و به آن پرداخته شد.

ثبت رکورد طناب‌زنی ناصر احمدی یکی دیگر از موضوعات مهم دیگری بود که در این نشست پیرامون آن گفت‌وگویی انجام و مقرر شد مسوولان ورزش استان با فدراسیون ورزش‌های همگانی در خصوص ثبت این رکورد در گینس هماهنگی و رایزنی‌های لازم را انجام دهند.

ناصر احمدی ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی است که مسیر ۲۱ کیلومتری را در مان دو ساعت و شش دقیقه طناب زد و توانست رکورد طناب‌زنی را در دنیا جابجا کند این در حالیست که طناب‌زن قبلی که رکورد وی در گینس ثبت شده همین مسیر را در دو ساعت ۲۸ دقیقه طناب زده بود.

تقدیر از تلاش‌های رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان برای کسب رتبه عالی در کشور از دیگر موضوعات این نشست بود که از طرف رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و مدیر کل ورزش و جوانان استان مطرح شد.

علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی تلاش‌های هیات ورزش‌های همگانی استان را قابل ستایش و تقدیر دانست و گفت: این هیات توانست با اقدامات مهم و اساسی شاخص رتبه عالی را در میان تمامی استان‌های کشور کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی شد

در همین راستا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ضمن تقدیر از تلاش‌های این هیات و همه مسوولان تلاشگر در این حوزه، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور معرفی و حکم وی را اعطا کرد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد مشاور عالی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور شد

معرفی رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مشاور عالی فدراسیون ورزش‌های همگانی از دیگر موارد و موضوعات مطرح شده در این نشست بود که حکم وی را نیز مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی به وی اعطا کرد.

بنا بر این گزارش سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در نشست‌های گذشته مسوولان کشوری طی حکمی از سوی فدراسیون کشوری به عنوان سفیر ورزش در استان معرفی شده بود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.