انسداد محور سه‌راهی پازنان – چهارراه بی‌بی حکیمه (گوره) به مدت ۴ ماه /خودروها در محور زیدون، رگ سفید تردد کنند

دنا نما: رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران از انسداد محورسه راهی پازنان- چهار راه بی‌بی حکیمه (گوره) به مدت ۴ ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، اسماعیل احمدی از انسداد محورسه راهی  پازنان – چهار راه بی‌بی حکیمه (گوره) در شهرستان گچساران خبر داد.

وی افزود:  محور سه راهی پازنان – چهار راه بی‌بی حکیمه (گوره)برای انجام عملیات راهسازی و با هدف ساخت، تعریض و بهسازی مسدود شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچسارن ادامه داد: این محور برای احداث و بهسازی به مدت چهار ماه مسدود خواهد شد و رانندگانی که قصد تردد در این مسیر ارتباطی را دارند می توانند در این مدت از جاده جایگزین زیدون – رگ سفید استفاده کننند.

احمدی با اشاره به تعریض و بهسازی این محور گفت: این محور در طول سال‌های گذشته بر اثر حجم تردد خودروهای سنگین شرکت نفت و دیگر خودروها با مشکلاتی روبرو شده است.

وی با اشاره به بهسازی و تعریض این جاده گفت: این جاده به طول ۵۲ کیلومتر و ۶۰۰ متر است که به چهار قطعه تقسیم شده و هر قطعه توسط یک پیمانکار مجرب احداث و بهسازی می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران اذعان کرد: در حال حاضر دو قطعه از این جاده به طول ۲۰ کیلومتر توسط دو پیمانکار مجرب به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان احداث و بهسازی خواهد شد.

این مسوول با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای احداث،  تعریض و بهسازی جاده گفت: محل تامین اعتبارات احداث و بهسازی این محور مواصلاتی از سوی وزارت نفت و راه و شهرسازی است.

احمدی خاطرنشان کرد: بعد از احداث و بهسازی این محور تمام علائم راهنمایی و رانندگی از سوی اداره راهداری گچساران در این جاده نصب می‌شود.

وی با اشاره به بهسازی محور سه‌راهی پازنان- چهار راه بی‌بی حکیمه (گوره) ابراز کرد: تعریض و بهسازی این جاده یکی از اولویت‌های مهم اداره راه و شهرسازی است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.