گچساران برای تأمین آب به چاه نیاز ندارد/اقدامات به برکت نظام است و ربطی به افراد ندارد

دنا نما: تاجگردون با اشاره به تعداد ۱۲ حلقه چاه تامین کننده آب شرب دوگنبدان گفت: این چاه‌ها باید از مدار خارج شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، غلامرضا تاجگردون در آیین افتتاح فاز ۲ بازگشایی رینگ مخازن آب از سد کوثر به شهر دوگنبدان که با حضور مسوولان استانی و شهرستانی  در منطقه پانصد دستگاه گچساران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهمی که در این شهرستان در دست اقدام بود خط انتقال آب شرب از سد کوثر به شهر دوگنبدان بوده است.

وی با اشاره به طرح مطالعاتی این پروژه در سال ۱۳۹۰ گفت: در چند سال گذشته اعتباراتی برای اجرایی شدن این طرح تخصیص داده شد.

نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: فاز اول انتقال آب از سدکوثر به شهر دوگنبدان توسط آب منطقه‌ای استان صورت گرفته که در هر ثانیه ۱۲۰ لیتر آب وارد مدار می‌شد.

وی با اشاره به اجرایی شدن فاز دوم خط انتقال آب از سدکوثر به شهر دوگنبدان بیان کرد: با برنامه‌ریزی شهرستان گچساران نیازمند آن بود که در هر ثانیه ۴۰۰ لیتر آب  شرب این شهر را تامین کند.

تاجگردون با اشاره به چاه‌های حفر شده برای تامین آب شرب دوگنبدان گفت: در حال حاضر  تامین آب شرب دوگنبدان از سد کوثر انجام می‌پذیرد و دیگر نیازی به چاه‌های حفر شده در امامزاده جعفر برای تامین آب شرب این شهر نخواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: با افتتاح این پروژه  شهرستان گچساران تا چشم اندازه ۲۰ سال آینده دیگر با کمبود آب مواجه نخواهد شد.

نماینده مردم گچساران و باشت خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته آب آشامیدنی روستاهای لیشتر باید وصل شود که این کار در این مدت صورت نگرفته است.

تاجگردون با اشاره به تعداد ۱۲ حلقه چاه تامین کننده آب شرب دوگنبدان گفت: این چاه‌ها باید از مدار خارج شوند.

وی با اشاره به افت آب‌های زیر زمینی در دشت امامزاده جعفر گچساران گفت: مسوولان در دو سال آینده باید طرح  حذف این  چاه‌های زیر زمینی  را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به پروژه‌هایی که در سطح شهرستان انجام می‌گیرد گفت: کارهای عمومی که در سطح شهرستان انجام می‌شود این گروه و آن گروه را نمی‌شناسد.

وی افزود: پروژه‌هایی که در شهرستان گچساران و باشت انجام می‌گیرد به برکت نظام جمهوری اسلامی است و ما مسوولان باید سعی کنیم تا جایی که امکان دارد این پروژه‌ها تعطیل نشود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.