کهگیلویه و بویراحمد در میزبانی از نوادگان پیامبر، کارنامه افتخارآمیزی دارد

دنا نما: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جای جای این استان به قدوم مبارک اهل بیت مفتخر است، گفت: کهگیلویه و بویراحمد در میزبانی از نوادگان پیامبر، کارنامه افتخارآمیزی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام نورالله جنتی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: آنچه برای ما مهم است این  بوده که در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت حرکت کنیم ولی می‌دانیم که در این مسیر کمیت ما  لنگ و  سرعت‌مان کم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهکیلویه و بویراحمد افزود: کشور ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد در طول تاریخ  میزبان خوبی برای اهل بیت بودند که این در تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: ۳۰ درصد مردم این استان از نوادگان پیامبر هستند و باید قدر این مردم را بدانیم.

جنتی با بیان اینکه جای جای این استان به قدوم مبارک اهل بیت مفتخر هست، گفت: این جای افتخار دارد و خود این مردم هم باید قدر خود را بدانند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: توسل به ائمه اطهار و مکتب شیعه انسان را در مسیر سعادت بیمه می‌کند و امروز سرزمین ایران، پایگاه و مروج ارزش‌ها و دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه رسالت هر ایرانی در حوزه دین سنگین است گفت: با این گرفتن با اهل بیت هر مسلمان مسئولیت‌شناس خواهد شد.

وی توضیح داد: خدمت به امامزادگان  یکی از وظایف اصلی ما است که باید امامزاده‌ها آباد شوند و خدمات خوبی در آنها به مردم ارائه شود.

جنتی خبر داد: استان کهگیلویه و بویراحمد در خدمات بقعات متبرکه در آخرین ارزیابی نمره  بیست گرفته و ۱۵۰ درصد رشد  داشته است و غیرت لر آنجا بارها با افتخار یاد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهکیلویه و بویراحمد با انتقاد از کسانی که می‌گویند جوانان بیکار هستند پول‌ها را خرج امامزاده‌ها نکنید، تاکید کرد: دشمن جایگاه این امامزاده‌ها را فهمیده و می‌خواهد آنها را تخریب کند؛ انسان موجودی چند بعدی است و به جنبه روحانی و معنوی هم نیاز دارد.

وی از برگزاری یک جشن سراسری در روز هشتم مرداد خبر داد و اضافه کرد: در سه تا از بقعات متبرکه برنامه های متنوعی با حضور خادمان مرقد مطهر امام رضا خواهیم داشت.

جنتی یادآور شد: برخی می‌خواهند به اسم امامزاده‌ها در دین وهن ایجاد کنند و برای خود دکان باز کنند که به شدت برخورد می‌کنیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.