عدل هاشمی پور: از ذکر آمار نیازمندان حوزه انتخابیه‌ام خجالت می‌کشم

دنا نما: نماینده مردم کهگیلویه با بیان یانکه ۵۴ درصد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان را چهار شهرستان حوزه انتخابیه تشکیل می‌دهد، گفت: از آمار مددجویان خجالت می‌کشم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، عدل هاشمی‌پور عصر دیروز در شورای پرسنل کمیته امداد که با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کشور در دهدشت برگزار شد با بیان اینکه از ذکر آمار نیازمندان حوزه انتخابیه‌ام خجالت می‌کشم اظهار داشت: هم من و هم کسانی که در گذشته بودند باید به خودشان بیایند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: ظرفیت‌های خوبی در چهار شهرستان وجود دارد که بلا استفاده واقع شده است.

وی با بیان اینکه هرجا آب، زمین و نیروی کار باشد اگر مرم در مضیقه باشند خداوند ان مردم را نمی‌بخشد، افزود: دو رودخانه از این منطقه عبور می‌کند زمین‌های حاصلخیزی وجود دارد اما بلا استفاده مانده است.

هاشمی‌پور تصریح کرد: ۷۰ هزار و ۳۸۲ نفر از مردم استان زیر پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد ۳۷ هزار و ۹۸۹ نفر یعنی ۵۴ درصد مربوط به چهار شهرستان حوزه انتخابیه است.

وی افزود: از مجموع ۶۰ هزار و ۷۵ نفر ایتام زیر ۱۸ سال استان ۳۰ هزار و ۸۶ نفر در چهار شهرستان کهگیلویه، لنده،چرام و بهمئی قرار دارند.

هاشمی‌پور بیان کرد: با توجه به اوضاع استدعا دارم مددجویان حوزه انتخابیه‌ام مساعدت ویژه شوند.

وی به آمار دانش‌اموزان و دانشجویان نیازمند کهگیلویه بزرگ اشاره کرد و گفت: ۹۸۶ دانشجوی فارغ التحصیل و پنج هزار و ۷۹۲ دانش آموز نیازمند در چهار شهرستان وجود دارند که لازم است حمایت شوند.

نماینده مردم کهگیلویه افزود: ۴۷۹ خانوار در چهار شهرستان نیاز به احداث مسکن دارند، دو هزار و ۴۱۰ خانوار در نوبت حمایت بلا عوض‌اند، ۵۰۰ خانوار در نوبت حمایت وام کارگشایی هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در طرح پالایش مددجویان یکهزار و ۶۹۳ خانوار از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شدند، تصریح کرد:۲۹۷ خانوار در سال ۹۶ قرار است از چرخه خارج شوند.

وی همچنین اختصاص وسایط نقلیه به ادارات کمیته امداد، اختصاص اعتبار ساختمان مددکاری سه شهرستان کهگیلویه، لنده و بهمئی را از دیگر مطالبات عنوان کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.