کشف ۳۸ کیلوگرم “تریاک” توسط ماموران پلیس در شهرستان دنا

دنا نما: فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف ۳۸ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در یکی از محور های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “سید عبدالنبی میری سوق” در این خصوص گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا، در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان با اجرای عملیات ایست و بازرسی ، اقدام به کنترل خودرو های عبوری کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک که دستور توقف را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا خاطر نشان کرد: خودروی وانت نیسان در ابتدا بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار نمود که با هوشیاری و سرعت العمل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا، با انجام اقدامات انتظامی خودروی مورد نظر متوقف که در بازرسی ماموران، مقدار ۳۸کیلو گرم ماده مخدر از نوع “تریاک” که به طرز ماهرانه ای در قسمتهای مختلف این خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط و راننده آن دستگیر شد.

سرهنگ میری سوق در پایان با اشاره به اینکه این محموله قاچاق مواد مخدر از یکی از استان های جنوب کشور به مقصد شهرهای شمالی کشور بارگیری شده بود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش موادمخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام گردد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.