اولتیماتوم و ضرب‌الاجل ۲۰ روزه عدل هاشمی به علیمردانی

دنا نما: در جمع نمازگزاران چرامی عدل هاشمی مهلت ۲۰ روزه‌ای به علیمردانی مدیرکل راه کهگیلویه و بویراحمد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، عدل هاشمی‌پور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته چرام با اشاره به انتخابات اخیر و با بیان اینکه انتخابات‌ها می‌آیند و می‌روند، اظهار کرد: آن چیزی که مهم است، وحدت، همدلی و یکپارچگی برای توسعه پایدار و رفع عقب ماندگی‌هایی است که در گذشته داشتیم.

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که عده ای به دنبال ایجاد آتش در برخی حوزه ها هستند، عنوان داشت: با کنار گذاشتن این اختلافات، باید جامعه‌ای که مطلوب است را رقم بزنیم.

وی افزود: به جای اینکه جامعه ما، فضای کار و توسعه، تلاش،کارخانه‌جات مختلف و توسعه کشاورزی باشد، فضای جوانان بیکار و حاشیه نشینی و فقر است.

هاشمی‌پور در ادامه با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران اسلامی و با تاکید بر این مطلب که ۳۷ سال است آمریکا را تجربه کردیم،گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی، در تهاجم فرهنگی و تحریم‌ها آمریکا را تجربه کردیم، دشمنی آمریکا تمام شدنی نیست مگر اینکه ولایت فقیه از کشور حذف شود و هیچکس مگر خدا نمی‌تواند همچنین کاری انجام دهد.

وی ایران را جز قدرتمندترین کشورها از نظر توان دفاعی دانست و با متذکر شدن این مطلب که امنیت امروز ما به برکت خون شهدای والامقام است که باید قدرش را بدانیم، ابراز کرد: اقتصاد آمریکا از اقتصاد ما خرابتر است، بدهکاری‌هایش سر به فلک کشیده و فقط اسم آمریکا بزرگ شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه در بخش بعدی از سخنان خود به وضعیت جاده چرام به دهدشت اشاره داشت و تصریح کرد: اعتبار این پروژه به ماده ۱۸۰ ربط داده شده و به این دلیل تاکنون راه به جایی نبرده است که امروز از همین تریبون به مدیرکل راه و شهرسازی اعلام می‌کنم اگر ظرف ۲۰ روز آینده این پروژه همانند پروژه جاده سوق به دهدشت حل و فصل نشود، مطمئن باشید وزیر راه و شهرسازی را به صحن مجلس خواهم کشاند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.