سند ۲۰۳۰ بندهای منحرف کننده دارد/ضلالتی که در این سند به بشر هدیه شده است

دنا نما: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند ۲۰۳۰ بندهای منحرف کننده دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز در همایش مشاوران و همیاران مشاور قطب سه کشور که با حضور ۶ استان کشور در یاسوج و در محل سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد با بیان اهمیت مشاوره در اسلام و آیات و روایاتی که در این زمینه وجود دارد اظهار کرد: کسانی که اهل مشاوره دادن هستند باید فنون دیگری همچون مناظره را نیز به خوبی بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که در مشورت و مشاوره باید شاخص‌هایی را مد نظر قرار دهیم افزود: مشاوره کلمه و واژه پرنغزی است و باید فرد مشاور به همه ملزومات مشاوره مسلح باشد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان به صرف خواندن چند کتاب روانشناسی خود را مشاور فرض کنیم تصریح کرد: باید به فنون بسیاری برای موفقیت در مشاوره مجهز باشیم.

این استاد برجسته حوزه علمیه در ادامه از فن مناظره به عنوان یکی از ملزومات اصلی مشاوره یاد کرد و گفت: البته نه مانند مناظره‌های انتخاباتی که که اتفاقات زشتی در آن رخ داد چرا که مناظره به معنای ابراز نظر دو سویه و تبیین مبانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود گریزی هم به پروتکل ۲۰۳۰ زد و گفت: در یونسکو با چنین پروتکلی به دنبال این بودند که به جهان مشورت بدهند.

ملک‌حسینی تصریح کرد: اگر بخواهند بر مبنای قواعد انسان‌گرایانه، اومانیستی و ولنگارانه و تسامح‌گرایی برای انسان قاعده بسازند این جنبه مشورتی چیزی جز ضلالت و بدبختی برای انسان به دنبال ندارد.

وی افزود: چنین مشورتی تبدیل به پروتکل ۲۰۳۰ می‌شود که در بندهایی از آن چیزی جز ضلالت به بشر هدیه نشده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.