کنایه‌های تند غلام محمد زارعی/دنبال امپراطوری رسانه‌ای برای بزرگ کردن خود نیستم بلکه خود را خادم مردم می‌دانم

دنا نما: نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۱ طرح صنعتی در این استان در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، غلام محمد زارعی در مراسم افتتاح مرکز درمان ناباروری بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج ضمن انتقاد از برخی رسانه‌ها که از افراد قهرمان و اسطوره‌سازی می‌کنند افزود: حضور ۴۰ خودروی استجاری در شرکت نفت افتخار نیست و برخی به جای قهرمان سازی بدون چشم داشت و غرور خدمتگزار مردم باشند.

وی بیان کرد: در تمام مناطق شهرستان بویراحمد و دنا شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم و این دو شهرستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تبدیل رسانه به ابزاری برای اسطوره سازی و قهرمان سازی خوب نیست و دنبال امپراطوری رسانه‌ای برای بزرگ کردن خود نیستم بلکه خود را خادم مردم می‌دانم .

زارعی تصریح کرد: مردم به برکت انقلاب رشد دانایی و آگاهی آنان نسبت به گذشته تفاوت کرده و خوب معنای رکود و رونق را می‌فهمند و نمی‌شود افکار عمومی را به بازی گرفت .

وی ادامه داد: رسانه‌ها طبق سوالات و خواسته‌های مردم تحلیل خود از رکود و توقف ارائه کنند و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور شرایط موجود را بسنجند.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح‌های صنعتی متعددی در دو شهرستان بویراحمد و دنا از رکود خارج شد عنوان کرد: ۱۰۱ طرح صنعتی در این استان در دست اجراست.

زارعی از در دست اجرا بودن ۶۹ کیلومتر بزرگراه با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار خبرداد و تاکید کرد: بیش از ۴۷۰ کیلومتر را روستایی با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان راه روستایی نیز در حال احداث است.

وی بیان کرد: پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج با بیش از ۳۰ میلیارد تومان بزودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد .

زارعی با بیان اینکه تا یکسال آینده مشکل تامین آب سالم پایدار و سالم شهر یاسوج و روستاهای اطراف برای میان مدت برطرف می‌شود، اضافه کرد: در گذشته برخی‌ها که مشکل ناباروری داشتند با مراجعه به دفتر نماینده خواستار کمک مالی برای درمان بودند که با افتتاح مرکز درمان ناباروری یاسوج به طور حتم شاهد رفع دغدغه مردم هستیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.