دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۱۴ کیلو تریاک در محور شیراز به یاسوج

دنا نما: فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از کشف بیش از ۱۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور مواصلاتی شیراز به یاسوج و دستگیری دو نفر در این راستا خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “علی کرم بازیان”در این خصوص گفت :  روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ این شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضائی در محور شیراز به یاسوج با اجرای ایست و بازرسی ، اقدام به کنترل خودرو های عبوری در این جاده ارتباطی کردند .

این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه کامیون باری مشکوک که دستور توقف را صادر کردند .

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد : با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از قسمتهای مختلف این خودرو ، مقدار ۱۴ کیلو و ۹۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده و سرنشین این خودروی کامیون باری نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در ادامه بیان کرد: هر دو متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.

سرهنگ بازیان در پایان، از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.