بمناسبت ۱۷ مرداد از خبرنگاران شهرستان دنا تقدیر شد + گزارش تصویری

دنا نما: آیین تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری و روابط عمومی ستاد نماز جمعه پاتاوه در محل سالن جلسات مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، همزمان با فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، دفتر امام جمعه شهر و بخش پاتاوه به منظور قدردانی و ارج نهادن به زحمات و تلاش های بی شائبه اصحاب رسانه که طی یکسال گذشته نسبت به پوشش خبری برنامه های مختلف ستاد نماز جمعه همکاری داشته اند، تجلیل کرد.

در این جلسه رئیس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه با تبریک ایام ولادت مسعود امام رضا (ع) ابراز امیدواری کرد: به برکت آقا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) بهترین عیدی را به ما عنایت فرماید.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم چراغی که در جمع اصحاب رسانه شهرستان دنا به مناسبت روز خبرنگار سخن می گفت با ذکر روایتی از پیغمبر (ص) کار خبرنگار و علماء دین را به هم نزدیک دانست و بیان کرد: علماء دین پیام خدا را و دین اهل بیت را به صورت مکتوب به مردم می رساندند و در زمان ما عده ای و صنفی خبر را در زمان کمتر و کیفیت و سرعت بیشتر می رسانند که این از خصوصیات خبر هست.

وی در پایان سخنان خود توصیه ای هم به خبرنگاران داشتند: اینکه خبرنگاران خبرها را درست و صحیح به مردم برسانند و با صداقت در عمل به مردم برسانید.

هاشم دانسته مدیر دفتر امام جمعه هم در این جلسه با بیان اینکه خبری را که خبرنگار در سایت خود درج می کند باید پیگیر خبر تا حصول نتیجه باشند گفت: خبرنگاران به دل روستانشینان و محرومین بروند و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را ضبط  و به مسئولین جهت رفع مشکل انعکاس دهند.

در ادامه رضا داوودی‌کیش رئیس ستاد اقامه نماز شهر و بخش پاتاوه هم با تبریک زادروز خجسته میلاد با سعادت امام هشتم(ع) و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران از درج خبری که باعث تشنج و تشویش افکار و اذهان و باعث دودستگی در جامعه می شود بپرهیزند چرا که جامعه نیاز به آرامش فکری و کار دارند و خبری را که نشات گرفته از وحدت و همدلی باشد به سمع و نظر مخاطبین و افکار عمومی برسانند.

امیدعلی بهمنیار مدیر روابط عمومی ستاد نماز جمعه پاتاوه نیز گفت: با هدف تقویت روند هم اندیشی ،همدلی و همکاری فعالان رسانه ای و روابط عمومی ستاد نماز جمعه در عرصه های مشترک ،توسعه و همکاری و تقویت تعاملات دو سویه این نشست با حضور فعالان رسانه‌ای شهرستان دنا برگزار شد.

عزت اله محسنی پور مدیرمسئول و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دنا نما نیز در این نشست گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها برای انعکاس مشکلات و بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین انتظار دارند همکاری بیشتری هم از ناحیه مردم و هم مسئولین با آنها شود و رسانه ها را در رسالت خبری یاری نمایند.

محسنی پور ادامه داد: لازمه تبادل اطلاعات و ارسال و دریافت خبر، اینترنت هست که متاسفانه به جز شهر پاتاوه در همه روستاهای بخش پاتاوه با مشکل اینترنت مواجه هستیم و انتظار میرود مسئولین نسبت به مرتفع کردن مشکل اینترنت این روستاها اقدام نمایند.

صمد پاساد نمایندگی صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار بخش پاتاوه نیز ضمن برشمردن مشکلاتی چند در حوزه اطلاع رسانی گفت: انتظار میرود با تجهیز این نمایندگی به ملزومات خبر از جمله دوربین پیشرفته و به‌روز و برقرای بیمه، صدا و سیمای استان این بخش را یاری نماید.

در پایان خبرنگارانی از خبرگزاری صدا و سیما، پایگاه‌های خبری تحلیای دنا نما، دنانیوز و ترنم دنا با اهداء لوح سپاس و هدایا از دست امام جمعه محترم و مسئولین ستاد مورد تقدیر قرار گرفتند.

گزارش تصویری تقدیر از خبرنگاران شهرستان دنا:

تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۱) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۴) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۵) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۷) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۸) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۹) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۰) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۱) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۲) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۳) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۴)     تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۹) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۲۰)   تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۲۳) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۲۴) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۲۵) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۲۶) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۲۷) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۲۸) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۲۹) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۳۰) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۳۱)   تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۳۴) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۳۵) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۳۶) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۳۷) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۳۸) تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد (۳۹)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.