حمدالله خواهش‌نیک خبرنگار برتر استان کهگیلویه و بویراحمد شد

دنا نما: همزمان با روز خبرنگار از سوی دکتر علی عسکری از سیدحمدالله خواهش‌نیک رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد به عنوان خبرنگار برتر استانی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آئینی که در سالن همایش‌های صدا و سیما در تهران و همزمان با روز خبرنگار برگزار شد از سیدحمدالله خواهش‌نیک خبرنگار صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد که رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان است از سوی دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما تقدیر شد.

در این آئین مسئولان صداوسیما، جمعی از مسئولان کشوری، خبرنگاران برتر شبکه‌های برون مرزی، خبرگزاری صدا و سیما شبکه خبر، خانواده شهدای خبرنگار و برترین‌های مراکز صدا  و سیمای استانها حضور داشتند که با اهداء لوح و هدیه خبرنگار برتر از سیدحمدالله خواهش نیک خبرنگار صدا و سیمای شبکه دنا کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

وی که رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان است و دارای ۱۶ سال سابقه فعالیت خبری و گزارشگری خبر علاوه بر اخبار دستگاه‌های فرهنگی بویژه آموزش و پرورش در بخشهای دیگر خبری نیز فعال است.

سیدحمدالله خواهش‌نیک دارای عنوان تقدیر به واسطه تهیه گزارش دست نوشته شهید بعد از ۱۸  سال-دیپلم افتخار گزارشگر برتر با گزارش اهداء عضو در جشنواره پانزدهم تولیدات صدا و سیما در محمودآباد مازندران، اثر راه یافته به جشنواره تولیدات مراکز در تبریز، عنوان گزارشگر برتر جشنواره نماز در کشور، عنوان گزارشگر برتر بسیج رسانه استان و کنگره شهدا و سرداران استان را در کارنامه خود دارد.

خواهش‌نیک در دوران فعالیت خبری خود از سوی ضرغامی در جشنواره پانزدهم تولیدات مراکز و از سوی علی عسکری وی بعنوان خبرنگار برتر شبکه دنا در ۱۷ مردادماه ۹۶ مورد تقدیر قرار گرفت.

در عرصه روابط عمومی نیز در سال ۸۴ بعنوان روابط عمومی برتر در ایران در جشنواره سراسری روابط عمومی‌ها از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- در سال ۸۵ بعنوان کارمند نمونه ملی و تقدیر از سوی معاون رئیس جمهور و از سال ۸۵ تا ۹۶ بیش از ۵ بار روابط عمومی برتر در بین آموزش و پرورش استانهای کشور و از سال ۸۰ تاکنون در ۱۱ بار ارزیابی فعالیت‌های روابط عمومی به عنوان روابط عمومی برتر استان انتخاب شده است.

خواهش نیک که تهیه کننده و گزارشگر برنامه پرطرفدار گفتن نگین در بخش خبر شبکه دنا است گفت: این موفقیتها مرهون تلاش دسته جمعی همکاران گرامی‌ام در صدا و سیما و آموزش و پرورش اعم از مدیران کل- معاونین – مدیران- همکاران خبر- تصویربرداران- تدوینگران- دبیران و سردبیران و همکاران خوبم در روابط عمومی آموزش و پرورش استان است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.