آموزش خبرنگاران در اولویت برنامه‌های ما خواهد بود

دنا نما: مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما قول داده که تمام همکاری های لازم برای بیمه کردن خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد را انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، رضا دهبانی پور در آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت: آموزش خبرنگاران رسانه‌ها و حتی هنرمندان مهمترین اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در سالجاری بوده و بطورحتم نسبت به سال های گذشته شدت دوچندان خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود, اظهارداشت: در کنار این دوره‌ها, کارگاه‌های مرتبط نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از خبرنگاران و هنرمندان می‌خواهیم با ما همکاری داشته تا بهتر بتوانیم دوره‌های بعدی را برگزار کنیم.

دهبانی پور با بیان اینکه تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در تمامی شهرستان ها نیز برگزار می شود, تصریح کرد: نبود بیمه مهمترین مشکل کنونی در حوزه رسانه‌های استان است.

وی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما قول داده که تمام همکاری‌های لازم برای بیمه کردن خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد را داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر بیمه کردن خبرنگاران از سوی مسئولان رسانه‌ها, یادآور شد: امیدواریم در سالجاری مسئولان رسانه ها بنحو شایسته‌ای اقدام به بیمه کردن خبرنگاران خود کنند.

دهبانی پور گفت: ۵۸ مجوز رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده که در دولت یازدهم شاهد شکوفایی بسیاری از این مجوزها بوده‌ایم.

وی افزود: اگر برخی از صاحبان مجوزها اقدام به فعال کردن رسانه‌های خود نکنند مجوزهای صادر شده با مشکلاتی روبرو خواهند شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.