کشف بیش از ۳۹ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در محور بابامیدان به یاسوج

دنا نما: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از ۳۹ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات مشترک پلیس استان با همکاری پلیس استان چهارمحال و بختیاری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ “سعید بالش زر” در این خصوص گفت : روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری در محور بابامیدان به یاسوج با اجرای ایست و بازرسی، اقدام به کنترل خودرو های عبوری در این محور کردند .

این مقام انتظامی ادامه داد : در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی سمند مشکوک که دستور توقف را صادر کردند .

این مسئول انتظامی در استان خاطر نشان کرد : با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از این خودرو ، مقدار ۳۹ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به توقیف خودروی اسکورت این محموله مواد مخدر در همین راستا، با بیان اینکه هر دو خودرو به پارکینگ منتقل و هر دو متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند ، از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.