دشمنان لحظه‌‌ای از تقابل با نظام اسلامی ایران خسته نشده‌اند/دولت جدید نیروهای انقلابی و ارزشی را فراموش نکند

دنا نما: مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت جدید نیروهای انقلابی و ارزشی را فراموش نکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در همایش روز کارمند با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی مردم از خو و خصلت بسیجی فاصله نگرفته‌اند، اظهار کرد: شهادت مظلومانه شهید حججی که به فرموده رهبر انقلاب حجت خدا است بیانگر همین موضوع است.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به بیانات مقام معظم رهبری و دیدگاه‌ دشمنان در خصوص نظام  اشاره کرد و گفت: کسانی که دلداده نظام و انقلاب هستند می‌دانند دشمنان خصوصا آمریکا از بدو تشکیل نظام تمام قد در مقابل نظام ایستاده‌اند و در هیچ مقطعی نداریم که دشمنان از تقابل با نظام خسته شده باشند و از دشمنی دست برداشته باشند.

وی با بیان اینکه آمریکاییان به دنبال تغییر در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، بیان کرد: هر جریان فکری که در آمریکا سر کار آمده به دنبال تغییر در نظام اسلامی ایران بوده که در این خصوص همفکر هستند اما در شکل براندازی اختلاف‌‌هایی دارند.

حسینی‌صدر بیان کرد: عده‌ای از جریانات سیاسی در آمریکا معتقد هستند که با تغییر ساختار و هدف قرار دادن ستون‌ها ذائقه مردم را تغییر دهند و گروه دیگری معتقد هستند باید به لحاظ رفتاری این تغییر را ایحاد کنند.

وی با اشاره به اینکه برای آمریکایی‌ها هیچ فرقی نمی‌کند چه جریان سیاسی در ایران سر کار است، عنوان کرد: آنها برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی حمایت از معارضان کشور ایران را دستور کار قرار داده‌اند که از کسانی به صورت فردی و گروهی مخالف این کشور باشند حمایت کنند.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن چند مرحله را برای تغییر نظام در ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند که یکی از این برنامه‌ها این است شرکت‌هایی که با ایران هستند به گونه‌ای رفتار شود که از همکاری با ایران دست بردارند.

حسینی‌صدر عنوان کرد: مرحله سوم مدنظر دولتمردان آمریکا دست‌کاری در پرونده هسته ای است که نتوان از آن استقاده کرد و دیگر برنامه دشمن تحریم موشک‌های بالستیک و حقوق بشر است که به یاری خداوند جمهوری اسلامی در تقابل این آزمون‌ها سر بلند بیرون آمدند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه دولت دوازدهم محورهای مد نظر رهبری را ترسیم کنند، خاطرنشان کرد: دولت جدید نیروهای انقلابی و ارزشی را فراموش نکند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.