افکار عمومی جلوی اشرافی‌گری در جامعه را بگیرد/ رابطه‌بازی و قوم‌خویش بازی فساد ادارات کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: منظور از مبارزه با فساد تنها فسادهای کلان نیست بلکه مبارزه با فسادهای کوچک نیز در دستور کار باشد که یکی از وظایف بسیج ادارات شناسایی همین فسادهای کوچک و برخورد با آنها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید موسی خادمی در همایش روز کارمند که با محوریت شهیدان حاج علی فارسی و شهید علی‌اکبر واعظی برگزار شد،کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان و همه مردم هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نه تنها دولتمردان بلکه همه مردم باید این دو شهید والا مقام را الگوی خود قرار دهند، اظهار کرد: مردم باید خودشان را اصلاح کنند و اینگونه رفتار را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی با بیان اینکه مردم به تشریفات آن چنانی و اشرافی‌‌‌‌‌‌‌گری در جامعه  اهمیت ندهند، گفت: افکار عمومی نباید اجازه دهند که فضای اشرافی در جامعه حاکم شود و اگر چنین چیزی صورت گرفت تذکر دهند‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت مهمترین مظهر حکومت اسلامی است، عنوان کرد: چهره‌ای که از دولت بیان می‌شود چهره نظام است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات در برنامه ششم توسعه در استان به پایان رسیده، گفت: دولت دوازدهم چند سیاست عمومی را در دستور کار قرار داده که مبارزه اداری یکی از مهمترین استراتژی‌های دولت دوازدهم است که از همه ظرفیت‌ها برای این موضوع استفاده می‌شود.

خادمی بیان کرد: منظور از مبارزه با فساد تنها فسادهای کلان نیست بلکه مبارزه با فسادهای کوچک نیز در دستور کار باشد که یکی از وظایف بسیج ادارت شناسایی همین فسادهای کوچک و برخورد با آنها است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خوشبختانه فساد در استان کم است، گفت: رابطه بازی و قوم خویش بازی فسادهایی است که در استان شاهد آن هستیم و جامعه‌ای که در آن فساد باشد هیچ‌گاه پیشرفت نخواهد کرد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد حقوق شهروندی را از دیگر مباحث مورد توجه در دولت دوازدهم دانست و افزود:  تکریم ارباب رجوع، نوع برخورد با ارباب رجوع و سایر موارد همه در قالب حقوق شهروندی است که توسط ادارات رعایت شوند.

خادمی عنوان کرد: اگر مردم از دولتمردان و دولتیان راضی باشند استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی دشمنان برای براندازی نظام و انقلاب بی‌نتیجه خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از خدمات سپاه فتح استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: امنیت کنونی استان را مرهون تلاش فرزندان استان در سپاه و سایر نهادهای امنیتی است.

خادمی عنوان کرد: سپاه علاوه بر وظیفه ذاتی خود در حوزه‌های مختلف بهداشتی، کشاورزی، تولیدات محصولات زراعی و اشتغال ورود پیدا کرده که استان در این حوزه پیشرو است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.