کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد/ از تبلت تا گردوی خارجی در محموله قاچاق

دنا نما: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۲۹۲ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی انصاری” گفت: ماموران انتظامی شهرستان گچساران طی چند عملیات جداگانه و با دستور مقام قضایی اقدام به کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان کردند.

انصاری افزود: در بازرسی ماموران از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی موفق به توقیف شش دستگاه خودروی سواری حامل انواع کالای قاچاق از جمله پودر، قرص و کپسول نیروزا، پرینتر، تبلت، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس و شال زنانه، کفش اسکیت و گردوی خارجی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: با نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای کشف شده دو میلیارد و ۲۹۲ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال برآورد شده است.

سردار انصاری خاطرنشان کرد: کالاهای مکشوفه فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی بوده، خودروها به پارکینگ منتقل و تعداد شش نفر راننده دستگیر شده همراه تشکیل پرونده قضایی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با این پدیده شوم بصورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.