کشف بیش از ۵۰ کیلو مواد مخدر در شهرستان دنا

دنا نما: فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف بیش از ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “سید عبدالبنی میری سوق” در این خصوص گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا طی دو عملیات جداگانه موفق به کشف بیش از ۵۰ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک شدند .

وی افزود: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در محور یاسوج به اصفهان با اجرای ایست و بازرسی ، اقدام به کنترل خودرو های عبوری در این محور کردند .

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی پژو پارس مشکوک که دستور توقف را صادر کردند .

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد : با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از قسمتهای مختلف این خودرو ، مقدار ۳۵ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده آن نیز دستگیر شد.

وی در ادامه بیان داشت : در یک عملیات دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا ۱۵ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک از یکدستگاه موتور سیکلت در محور یاد شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا در پایان با اشاره به دستگیری راننده خودرو پژو و تحویل به مرجع قضایی و تلاش برای دستگیری راکب فراری موتورسیکلت، از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.