امام جمعه چرام: آقای رئیس آموزش و پرورش؛ مقابل تصمیمات اشتباه شما سکوت نمی‌کنم

دنا نما: امام جمعه چرام در پاسخ به جوابیه رئیس آموزش و پرورش چرام در خصوص مباحث مطرح شده روزهای اخیر گفت: قطعا اگر در مقابل تصمیمات اشتباه شما سکوت می‌کردم، به قول شما قداست این جایگاه حفظ می‌شد اما بدان درد مردم را در این شرایط بد اقتصادی گفتن همواره نیش‌هایی دارد که برایم شیرین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، امام جمعه چرام در پاسخ به جوابیه رئیس آموزش و پرورش چرام در خصوص مباحث مطرح شده اظهار کرد: جوابیه سطحی شما را خواندم کاش بجای بازی با کلمات جواب انتقادهای مردم و اینجانب در خطبه‌های نماز جمعه را می‌نوشتید.

اما باید فعلا در جوابیه اولم نکاتی را یادآور شوم:

۱- عدم حضورم در شورای آموزش و پرورش برمی‌گردد به تصمیمات ناصواب حضرتعالی و عدم مشورت پذیری و نقدپذیری شما در مساله تعلیم و تربیت که آسیب‌های جدی به دنبال خواهد داشت.

۲- گفته‌اید تغییر رنگ لباس دانش آموزان با حضور بعضی نهادها از جمله اداره صنعت و معدن چرام صورت پذیرفته جهت اطلاع شما چنین اداره‌ای در شهرستان چرام وجود ندارد و بدانید صداقت در گفتار شرط اول یک مدیر است.

۳- باید هیاتی این موضوع را مشخص کند، چه افرادی در پشت پرده مساله تعویض رنگ لباس مدارس ذینفع بوده‌اند که تذکرات دلسوزان را مورد توجه قرار ندادید تا شاهد تحمل هزینه‌های زیاد بر خانوادهایی باشیم که لباس های سال گذشته فرزندان خویش را برای امسال نگهداری کرده بودند.

۴-نوشته‌اید اجازه دخالت در عزل و نصب‌ها را نمی‌دهم و حال آنکه شما  تلفنی به من گفتید بخاطر بعضی فشارها بعض عزل و نصب‌ها را انجام دادم.

۵- قداست جایگاه نماز جمعه به همین است که جلوی بی‌اخلاقی بعض آقایان گرفته شود تا فضای تعلیم و تربیت مدارس نا امن نشود قطعا اگر در مقابل تصمیمات اشتباه شما سکوت می‌کردم، به قول شما قداست این جایگاه حفظ می‌شد اما بدان درد مردم را در این شرایط بد اقتصادی گفتن همواره نیش‌هایی دارد که برایم شیرین است.

۶-شما بهتر است به نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه خویش بپردازید تا بعض اتفاقات ناخوشایندی که در بعض مدارس ما افتاده دیگر شاهد نباشیم و در صورت ضرورت در جوابیه دومم در روزهای آتی به آنها خواهم پرداخت تا والدین در جریان قرار گیرند.

سیدنوراله افشار امام جمعه چرام

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.