نمره زیر صفر به اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد

دنا نما: نماینده مردم شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی گفت: با شناخت و آشنایی که از تمام پروژه‌ها و فعالیت‌ها دارم، نمره خوب و قابل قبولی به اداره راهداری و حمل و نقل خواهم داد اما نمره اداره راه و شهرسازی زیر صفر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما،ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شهرستان‌های چهارگانه و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، پروژه احداث راه سرتنگ پیرزال به بیدک افتتاح شد.

عدل هاشمی‌پور با اشاره به مشخصات این پروژه، مبلغ اولیه آن را ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال دانست و اظهار کرد: طول پروژه ۷ کیلومتر از مرحله خاکبرداری تا آسفالت بوده که محل تامین اعتبار آن اعتبارات استانی است.

نماینده مردم شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی با تقدیر از اداره راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان داشت: با شناخت و آشنایی که از تمام پروژه‌ها و فعالیت‌ها دارم، نمره خوب و قابل قبولی به اداره راهداری و حمل و نقل خواهم داد اما نمره اداره راه و شهرسازی زیر صفر است.

وی، افزود: مسؤولان نماینده دولت خاصی نیستند بلکه نمانده نظام جمهوری اسلامی هستند و بنابراین در انجام خدمات منطقه بندی نکنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.