مصرف گاز مایع در شهرستان‌های بویراحمد و دنا ۷۰ درصد افزایش یافت

دنا نما: مدیرعامل شرکت پخش فرآوده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با بیا اینکه مصرف گاز مایع در شهرستان‌های بویراحمد ودنا ۷۷ درصد افزایش یافته است، گفت: در این راستا ۵۹ عامل متخلف در استان شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، لطف الله مسعودی عصر امروز در همایش رابطین پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تمامی جایگاه‌های CNG  در استان استانداری سازی شدند، اظهار داشت: تنها سی ان جی واقع در منطقه  بلهزار یاسوج به علت بدهی اکنون تعطیل است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سوخت Lpg یا گاز مایع بالاترین سوخت است، عنوان کرد: وقتی توسعه گازرسانی انجام می‌شود مصرف گاز مایع و نفت سفید  باید کاهش پیدا می‌کند اما از سال ۹۱ تا ۹۵ مصرف گاز مایع و نفت سفید در شهرستان‌های بویراحمد و دنا ۷۷ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه سودجویان این محصولات را به صورت ارزان از ما خرید می‌کنند، ابراز کرد: عاملین این سوخت‌ها را در مخزن‌های سوخت ال پی جی خودروهای خود ریخته و از این طریق موجب افزایش مصرف گاز مایع و نفت سفید در استان شده اند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد از شناسایی  ۵۹ نفر از عاملین متخلف در این حوزه خبر داد و افزود: این افراد پس از شناسایی به  مقامات قضایی تحویل داده شدند.

مسعودی تصریح کرد: در راستای ایمن سازی جایگاه‌های سوخت( cng) استان اقدامات مناسبی انجام شده و همچنین دستگاه‌های مختلف در راستای افزایش ضریب ایمنی واحدهای این حوزه نصب شده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.