فیلم‌های مستند با موضوع آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می‌شود

دنا نما: معاون اجتماعی پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسالت این معاونت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تنویر افکا رعمومی است، گفت: فیلم مستند با موضوع آسیب‌های اجتماعی در استان ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی تاج‌الدینی با بیان اینکه معاونت اجتماعی ناجا پل ارتباطی مردم و نیروی انتظامی است، اظهار داشت: آموزش همگانی، تهیه بسته‌های فرهنگی در قالب کتابچه، سیدی، بروشور و هشدارهای پلیسی در راستای فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی بخشی از ماموریت‌های معاونت اجتماعی است که با آگاه سازی جامعه هدف دنبال می‌شود.

وی یکی از مهم‌ترین ادارات این معاونت را مراکز مشاوره پلیس عنوان کرد و گفت: این مراکز با هدف ایجاد رابطه نزدیک، صمیمی و اعتمادآمیز بین پلیس با مردم، شناسایی ریشه‌ها و زمینه‌های رفتارهای ناهنجارو بزه کاری‌ها، تلاش برای از بین بردن بسترهای بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آنها، آگاه‌سازی جامعه به منظور افزایش توانایی‌های مقابله‌ای و ایجاد فرهنگ مشاوره در بحران‌های زندگی راه‌اندازی شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پایگاه خبری پلیس از دیگر مجموعه‌های این معاونت است که بیش‌ترین تعامل را با افکار عمومی درجامعه دارد و به صورت روزانه اخبار مجموعه نیروی انتظامی را جمع‌آوری و جهت اطلاع عموم مردم در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در آگاهی بخشی به جامعه به عنوان بازوان پلیس نقش مهم وتاثیرگذاری دارند، خاطرنشان کرد: دربهترین حالت تعاملی میان اصحاب رسانه و پلیس درسطح استان هستیم.

تاج‌الدینی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و وظایف این معاونت را برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی ذکر کرد و گفت: در معاونت اجتماعی، اداره آموزش به صورت مستمر برنامه‌های آموزشی و کلاس‌های مختلف را از مهد کودک تا دانشگاه در راستای فرهنگسازی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان پیام‌های آموزشی با نصب بنر و بیلبورد در سطح شهرها را از برنامه‌های آموزشی این معاونت برشمرد و افزود: ارائه مشاوره رایگان در در زمینه‌های مختلف مهارت‌های زندگی، حقوقی، خانوادگی، ازدواج و موضوعات تحصیلی نیز درمراکز مشاوره مددکاری معاونت اجتماعی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ساخت فیلم مستند با موضوع  آسیب‌های اجتماعی در اداره مستندات، اظهار داشت: فیلم‌های مستندی در مقوله‌های فرهنگ ترافیکی ،مواد مخدر و فضای مجازی در اداره مستندات ساخته شده که در سطح ملی مقام کسب کردند و این فیلم‌های مستند آموزشی از شبکه استانی صدا و سیما نیز پخش شدند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.