تلاش کنیم مانند شهید رجایی ساده‌زیستی و خدمت صادقانه و بدون منت به مردم را سرلوحه کار قرار دهیم

دنا نما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه باید تلاش کنیم مانند شهید رجایی ساده‌زیستی و خدمت صادقانه و بدون منت به مردم را سرلوحه کار قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید موسی خادمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای مدافع حرم با محوریت شهید پاسدار محسن حججی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر قربانی تروریسمی شدن که با گذشت زمان مشخص شد این منافقان و تروریست‌ها به اسلام و ایران اعتقادی نداشتند و قصد از میان برداشتن یاران امام و خادمان ملت را داشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با گذشت سال‌های طولانی هنوز نتوانستیم جای خالی شهیدانی مانند رجایی، باهنر و بهشتی را پر کنیم، گفت: جرم این بزرگواران خدمت‌ به ملت بود و این شهیدان با الگوی ساده‌زیستی و خدمت به مردم تلاش کردند الگویی از خدمتگزاری را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در دهه‌های اخیر از روش و منش رجایی و باهنر فاصله گرفته‌ایم، افزود: همه باید تلاش کنیم تا به مانند شهید رجایی ساده‌زیستی و خدمت صادقانه و بدون منت به مردم را سرلوحه کار قرار دهیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در هفته دولت تعداد زیادی از خدمات دولت را برای مردم بیان کردیم و شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی بودیم، افزود: ارزش این پروژه‌ها بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بود که این رقم بسیار خوبی برای استان کوچک کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.

خادمی از افتتاح چندین پروژه بزرگ عمرانی ظرف یک ماه آینده در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: افتتاح بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج و پایان عملیات توسعه‌ای باند فرودگاه پروژه‌های مهمی هستند که ظرف روزهای آینده شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آنچه برای ما مهم است رضایت‌مندی مردم است و این بزرگترین شاخص برای هر دولت و نظامی است و برای افزایش رضایت‌مندی مردم همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.