وضعیت شوراهای شهر باشت و لوداب فردا تعیین تکلیف می‌شود

دنا نما: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آئین تحلیف شورای اسلامی دو شهر باشت و لوداب تاکنون برگزار نشده است، گفت: تکلیف شورای اسلامی این دو شهر فردا تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، عبدلکریم عزیزی اظهار داشت: مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهرهای ۱۷ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد به جز دو شهر باشت و لوداب برگزار شده و به نوعی وضعیت انتخاب سرپرست و یا ابقا شهردارها این شهرها نیز مشخص است.

وی عنوان کرد: تاکنون در دو مرحله به صورت کتبی از اعضای دو شهر لوداب و باشت برای حضور در ائین تحلیف دعوت شده که در هر دو مورد از حضور امتناع کرده‌اند و طبق قانون برای سومین بار نیز به صورت کتبی دعوت شده‌اند که در صورت عدم حضور دیگر تعیین تکلیف می‌شوند.

عزیزی افزود: در صورتی اعضای شورای اسلامی دو شهر باشت و لوداب به سومین دعوت رسمی فرمانداری‌های بویراحمد و باشت پاسخ نداده و در مراسم تحلیف شرکت نکنند به طور قانونی از عضویت در شورا محروم و افراد جایگزین یعنی افراد علی‌البدل به‌عنوان عضو جدید شورا معرفی می‌شوند.

وی از ابقاء شهرداران شهرهای مادوان، سی سخت و پاتاوه توسط شورای اسلامی این شهرها در دور پنجم خبر داد و گفت: البته هنوز وضعیت انتخاب شهردار چیتاب مشخص نیست و این امکان که شهردار قبلی ابقاء شود، وجود دارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: وضعیت انتخاب شهردار و یا سرپرست شهرداری سایر شهرداری‌های این استان مشخص است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.