لزوم مشارکت عمومی برای تداوم امنیت در کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تداوم امنیت در استان آماده ام در عملیات دستگیری سارقان مسلح حوادث اخیر گچساران شرکت کنم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، رئیس کل دادگستری استان در همایش آزادی جرائم غیرعمد استان با اشاره به حوادث اخیر گچساران و شهادت مامور پلیس آگاهی نیروی انتظامی این شهرستان گفت: در صورت لزوم و نیاز شخصا در عملیات دستگیری قاتل مسلح فراری شرکت خواهم کرد.
حجت الاسلام مزارعی بیکاری را از دلایل افزایش جمعیت بزهکاران و زندانها عنوان کرد و افزود: مسئولان باید با ایجاد اشتغال پایدار از آسیب های اجتماعی پیشگیری کنند.
مزارعی ادامه داد: مسئولان و متولیان حوزه فرهنگی و اقتصادی نیز باید برای رفع بیکاری در جامعه چاره اندیشی کنند چرا که بخش عمده جرایم غیر عمد ناشی از بیکاری است.
 مدیرکل زندان های استان هم در این همایش بابیان اینکه آزادی ۴۳ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شد گفت: بدهی این زندانیان ۴۷۰ میلیون تومان بوده که از محل کمک های ستاد دیه و همچنین فراخوان برنامه ماه عسل و خیران فراهم شده است.
جمیاری با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۳ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان آزاد شده اند افزود: بیش از دو و نیم میلیارد تومان بدهی این زندانیان بود که بخشی از این مبلغ توسط خیران اهدا شد.
وی ادامه داد: ۴۰۰ نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان نیازمند کمک های خیران هستند که دوباره به زندگی برمی گردند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.