کشف بزرگترین محموله ماده مخدر شیشه در کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر، محموله جاسازی شده “شیشه” در یک خودروی سواری کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “سعید بالش زر” در خصوص این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محور های مواصلاتی استان، به یکدستگاه خودروی سواری با دو سرنشین مشکوک و خودروی مورد نظر را جهت بررسی متوقف کردند.

وی اظهار داشت: راننده خودرو که قصد فرار از دست ماموران پلیس را داشته با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، موفق به فرار نشد و عوامل پلیس ، با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی خود در بررسی از این خودرو مقدار هشت کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع “شیشه” که به طور ماهرانه در این خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این رابطه راننده خودرو و سرنشین آن به هویت های مشخص دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند .

سرهنگ بالش زر در پایان خاطر نشان کرد : هم استانی ها عزیز در صورت مشاهده و برخورد با خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف، قانون گریز و قانون شکن، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.