طراحی بسته حمایتی و هدفگذاری اشتغال پایدار در روستاها

دنا نما: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری دولت و مجلس، بسته های حمایتی در راستای توسعه اشتغال پایدار و بهبود زندگی مردم در روستاها طراحی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، غلام محمد زارعی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم دهستان سادات محمودی افزود: با همکاری دولت و مجلس، بسته های حمایتی برای بهبود زندگی مردم و اشتغال پایدار طراحی شده است و همچنین توسعه روستاهای استان نیز عملیاتی شده است و تاکید ما بر توانمند سازی روستایی و توسعه اشتغال در این حوزه است.

زارعی ابراز داشت: در دهستان سادات محمودی بیش از ۵ میلیارد تومان از طریق بنیاد برکت پروژه تعریف شده است و برنامه توسعه پایدار و متوازن سادات محمودی نیز تدوین شده است.

زارعی با اشاره به اینکه وظیفه همه مسئولان خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: عزت در برخورداری مردم و تکریم است و این حرکت تداوم خواهد یافت و در سال جدید وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم در روستاها مورد توجه است.

زارعی به پروژه گازرسانی به روستاهای سادات محمودی اشاره کرد و گفت: امروز پروژه ای اجرا می شود که حدودا برای هر خانوار ۵ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

وی افزود: با تحقق این پروژه قریب به ۳۰۰ خانوار تحت پوشش قرار می گیرد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امید است با تلاش و همکاری، شعله های گاز را به منازل سادات محمودی برسانیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.