ترامپ عروسک خیمه شب بازی نتانیاهو است/حتی سیاستمداران آمریکا هم این صحبت‌های سخیفانه ترامپ را تایید نکردند

دنا نما: امام جمعه یاسوج گفت: ترامپ عروسک خیمه شب بازی نتانیاهو است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با بیان مناسبت‌های مختلف و با تسلیت ماه محرم و آغاز هفته امر به معروف و نهی غز منکر اظهار کرد: خلاصه فرستادن پیامبران و ائمه ترویج این دو فریضه در جامعه بوده است.

امام جمعه یاسوج گفت جامعه‌ای که در آن این دو فریضه صورت گیرد سالم می‌شود و هر کسی که مسلمان است وظیفه امر به معروف و نهی از منکر دارد.

این خطیب جمعه با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: آن‌هایی که از اسلام سیلی خوردند به دنبال دشمنی با ما بودند و جنگ تحمیلی را ره انداختند که مردم و به خصوص جوان‌ها به امر ولی فقیه زمانه در مقابل توپ و تانک دشمن سینه سپر کردند.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که در دوره امام حسین (ع) هم جوان‌ها عاسقانه از اسلام دفاع کردند افزود: جمهوری اسلامی هم با رهبری راحل و در میان ناباوری دشمنان و با همت جوانان در مقابل دیوانه‌ای به نام صدام دفاع کردند که ما اسم این جنگ تحمیلی را دفاع مقدس گذاشتیم چون هدف ما در آن مقدس بود و از استقلال و آزادی دفاع کردیم و جوان‌های پاکی با خون پاک خود این انقلاب را جاودانه کردند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با بیان این که مردم خون و جوان دادند اظهار کرد: با این کار سیلی محکمی به گوش استکبار و صدام زدند صدامی که می‌خواست سه روزه ایران را فتح کند.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به این که باید جواب دشمن را محکم و دندان شکن داد افزود: رئیس جمهور و وزیر خارجه نیز به خوبی به این رئیس جمهور دیوانه آمریکا جواب دادند چرا که جملات زشت و ناپسندی از دهان این عروسک نتانیاهو بیرون آمده بود.

وی گفت هیچ کس حتی سیاستمداران آمریکا هم این صحبت‌های سخیفانه ترامپ را تایید نکردند و تنها نتانیاهو این سخنان را تایید کرد که ادای چنین سخنی از زبان یک آدم کاسبکار دور از انتظار نبود چرا که ترامپ دیپلمات نیست.

امام جمعه یاسوج با اشاره به زشت کاری‌های دولت آمریکا بیان کرد: حسینیان بدانند که یزیدیان همیشه هستند و خواهند بود پس ما اگر پیرو حسین هستیم باید از یزید زمان برائت جوییم و با حسین زمان بیعت کنیم و بدانیم که امام زمان (ع) یاریمان خواهد کرد.

وی گفت: نباید خود را در مقابل  طواغیت ببازیم چرا که آمریکا برای ضربه زدن به ایران یک لحظه درنگ نمی‌کند و بدانیم این ملت خداجو هرگز نباید در مقابل این جرثومه‌های فساد سر خم کند و دیدیم که رهبری جواب دشمن شکن به این مجسمه انسان نما را داد.

وی به دشمنی آل سعود اشاره کرد و گفت: به قول یکی از بزرگان این‌ها آل یهود هستند و با اسراییل هیچ مشکلی ندارند و دشمن آن‌ها شیعیان جهان است.

این خطیب جمعه به هفته بانکداری اسلامی اشاره کرد و گفت: حرام خواری به هر شکلی بد است که ربا و سرقت و غارت جز آن است و اثر خود را خواهد کرد بنابراین حواسمان باشد که بانکداری اسلامی برای آگاهی مردم باید برنامه داشته باشد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.