صدور آنلاین قبض آب روستایی کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: سیستم آنلاین قرائت و صدور قبض برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد برای مشترکان آب به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، مدیرعامل آبفای روستایی استان گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار از سیستمی بهره برداری کرد که همه ی مراحل قرائت تا پرداخت آب بها به صورت الکترونیک انجام می‌گیرد و امکان پرداخت درب منازل برای روستائیان فراهم شده است.

فیض اله پاسره افزود: افزایش اعتماد مشترکان، حذف هزینه رفت و آمد برای پرداخت قبض، افزایش سرعت و کیفیت قرائت، رسیدگی سریع به شکایت و گلایه مندی روستائیان، حذف گلوگاه‌های فساد در چرخه قرائت تا پرداخت قبض، حفاظت از محیط زیست با حذف تدریجی قبض کاغذی از مزایای این طرح است.

مدیرعامل آبفای روستایی استان گفت: سالانه حدود ۴۰ میلیون تومان برای صدور قبض‌های کاغذی هزینه می‌شد که با اجرایی شدن این روش هزینه‌ها به کمتر ۷ میلیون تومان کاهش می یابد.

فیض اله پاسره افزود: در مرحله اول این طرح، شهرستان بویراحمد به عنوان پایلوت انتخاب و ۴ هزار مشترک این شهرستان از خدمات این روش نوین بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: یک دستگاه تلفن همراه، پرینتر همراه و دستگاه پرداخت ابزار مورد استفاده در این روش است که با نظارت کامل اداره مشترکان از سوی ۴۳ نفر آبیار به روستائیان استان خدمت رسانی می‌کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.