ساماندهی پروژه جدید “جمعه بازار یاسوج” پاسخگوی نیاز ۵۰ سال دیگر

دنا نما: مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت اصول فنی و ایمنی در ساخت پروژه جدید جمعه بازار یاسوج گفت: ساخت و ساماندهی این پروژه باید به گونه‌ای باشد که پاسخگوی نیازمندی‌های مردم این شهر در ۵۰ سال دیگر هم شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، محمود مومن نسب ظهر امروز در نشست ساماندهی جمعه بازار یاسوج با اشاره به اینکه هدف اساسی جلسه برطرف کردن ابهام و پیگیری ایرادات در خصوص نحوه واگذاری و سرمایه گذاری  مکان جدید جمعه بازار یاسوج است اظهار داشت: برنامهریزی جهت ساماندهی وضعیت فعلی جمعه بازار یاسوج در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این برنامهریزی باید به گونه‌ای باشد که پاسخگوی نیازمندی‌ها مردم این شهر در ۵۰ سال دیگر نیز باشد.

وی با بیان اینکه پیشبینی اسکان، پارکینگ، سرویس بهداشتی و ایستگاه آتش نشانی باید در محل جدید با حساسیت بیشتری پیگیری شود، عنوان کرد: اگر این مسائل جدید در این پروژه پیشبینی نشود قطعا با جایگاه فعلی هیچ تفاوتی ندارد.

مومن نسب با تاکید بر اینکه بررسی روند اجرای طرح به معنای مقابله با سرمایه گذار نیست گفت: ما از ورود سرمایه گذاران استقبال می‌کنیم ولی در اجرای هر پروژه باید یک سری الزامات و استانداردها رعایت و انجام شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در هر سرمایه گذاری از منافع عمومی مردم و منافع سرمایه گذار حمایت می‌کنیم.

مومن نسب در واکنش به ترک جلسه از سوی اکبری عضو شورای شهر و صفایی سرپرست شهرداری یاسوج  گفت: اینکه برخی افراد در جلسه قهر کنند و تحمل گفت‌و‌گو را نداشته باشند یک آسیب جدی است و یک مدیر تا پایان جلسه نباید اجازه خروج از جلسه را به خودش بدهد.

این مسئول با بیان اینکه عصر گفت‌و‌گو است، تاکید کرد: این مسئله یک آسیب جدی در استان است و باید برطرف شود و از طریق تعامل مشکلات را برطرف کرد.

مومن نسب خطاب به مسئولان تصریح کرد: نص صریح قانون در تمام امورات و منافع عمومی رعایت شود چرا که همگان در مقابل منافع مردم باید پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود در ساخت مکان جدید جمعه بازار یاسوج اصول ایمنی و استاندارد سازی رعایت شود تا شاهد مشکلات غیرقابل جبران مانند انفجار یا سایر مخاطرات دیگری در آینده نباشیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.