سکوت کامل در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج

دنا نما: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهدای یاسوج همچنان در رکود و سکوت آزاردهنده به سر می برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، ۱۰ سال پیش عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج آغاز شد و پس از گذشت ۸ سال سرانجام در اردیبهشت ۹۴ در سطح ۲۲ هزار متر مربع و هزینه ی ۳۰ میلیارد تومان با حضور آقای گودرزی وزیر وقت ورزش، این ورزشگاه به بهره برداری رسید.

مردم به ویژه جوانانی که برای اولین بار به شوق تماشای بازی تیمهای استان در لیگه های کشور برای مراسم افتتاحیه وارد این ورزشگاه شدند می توان گفت آخرین باری بود که این مجموعه را رویت کردند.
بنا به این گزارش اسم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج را همه مردم این استان و شهر یاسوج بارها و بارها شنیده اند اما تنها در حد اسم مانده و هیچکس آن را ندیده چرا که از زمان افتتاح آن تاکنون هیچ بازی در آن انجام نشده که کسی در موردش اظهار نظری بکند.
طرح اسم برای این ورزشگاه طی سالهای ساخت حاشیه ساز شد، ابتدا شهید فتاحی سپس ورزشگاه آزادی نامگذاری شد اما سرانجام به شهدای یاسوج تغییر نام پیدا کرد.  
آقای پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال استان گفت: هیچ گونه بازی استانی و محلی نباید در ورزشگاه بزرگ ۱۵ هزار نفری یاسوج برگزار شود زیرا این ورزشگاه آبروی ورزش استان و سرمایه‌ای بزرگی است که باید به درستی از آن استفاده کرد.
محمد کاظم نظری فرماندار شهرستان بویراحمد هم گفت: باید با کسانی که در برگزاری بازی‌ها در استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج کارشکنی می‌کنند برخورد شود و اجازه برگزاری بازی در استادیوم تختی داده نشود.
ناگفته نماند ورزشگاه تختی تنها ورزشگاه قدیمی مرکز استان نیز به امید اینکه ورزشگاه شهدای یاسوج افتتاح شد به منظور تغییر کاربری به اماکن تجاری و پارکنیگ شهری درحال تخریب است.
 ۳۰ میلیارد تومان هزینه ی ساخت و میلیون ها تومان هم ماهانه صرف نگهداری این ورزشگاه می شود این درحالی است کهگیلویه و بویراحمد هیچ تیم فوتبالی در لیگ های معتبر کشور ندارد.
اما رکود ورزشگاه یاسوج تنها دغدغه مردم این شهر نیست بلکه سالهاست که منتظر افتتاح پل سوم بشار برای گشودن گره ترافیک این شهر هستند اما این پل به دلیل نبود اعتبار نیمه کاره رها شده و مردم و گردشگران به ویژه در فصل تابستان و بهار و ایام تعطیل باید این معضل را تحمل کنند.  

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.