استخر شنای یاسوج سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

دنا نما: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره‌برداری پروژه بهسازی استخر انقلاب شهر یاسوج در اردیبهشت ماه سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سید محمد تقی علوی اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه بهسازی استخر انقلاب شهر یاسوج خردادماه امسال با اعتباری افزون‌بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات خاص وزارت نفت آغاز شد.

وی با تاکید بر رعایت استانداردهای فنی و مهندسی در بهسازی استخر شنای یاسوج، ابراز کرد: بهسازی استخر شنای شهر یاسوج شامل جکوزی و حوض آب سرد، تجهیز کردن استخر کودکان، آب درمانی و اصلاح و بهسازی ابنیه است.

علوی عنوان کرد: ۱۰۰ پروژه ورزشی با پیشرفت فیزیکی صفر تا نزدیک به ۱۰۰ در شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا بوده که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده عملیات اجرایی این پروژه‌ها تسریع می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج امکانات برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی را دارد، افزود: این استادیوم دارای پیست استاندارد دو و میدانی، چمن، رختکن بازیکنان و داوران و سالن‌های بدنسازی است.

علوی با تاکید بر اینکه در زمینه جوانان و فرهنگ بی تفاوت نیستیم، گفت: توسعه و گسترش زیر ساخت‌های فرهنگی و هنری در حوزه ورزش و جوانان جزو دغدغه‌های مجموعه بوده  و در زمینه پیگیری برای  رفع مشکلات و معضلات جوانان در حوزه ازدواج، سکن و اشتغال از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.