شادی اهالی روستای برآفتاب جلاله با عبور اولین اتومبیل از پل ارتباطی این روستا

دنا نما: با تلاش های مسئولانه مجموعه راه و شهرسازی عبور اولین اتومبیل از پل جلاله و پیش روی تا فاصله ۴۰۰ متری روستا برآفتاب جلاله صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، در دورترین نقطه شهرستان دنا روستایی قرار دارد که بعلت نبودن راه ارتباطی به‌ناچار با عبور از صخره ها و کوهها با پای پیاده مایحتاج روزمره خود تهیه می نمایند.
شادی مردم روستای برآفتاب جلاله به همت مسئولانه مدیرکل راه و شهرسازی استان در دولت تدبیر و امید که تا کنون به علت صعب العبور بودن منطقه از مسیر ارتباطی محروم بود.
دکتر محمد علی علیمردانی در این رابطه افزود: با پیگیری شبانه روزی توانستیم در هفته دولت سال جاری کلنگ احداث راه ارتباطی برآفتاب جلاله زیلایی را به میزان ۲ کیلومتر با حضور مسئولین استانی به زمین بزنیم و اکنون قریب به یک ماه است که از کلنگ زنی پروژه جلاله می گذرد و عملیات راهسازی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی تا فاصله ۴۰۰ متری روستای برآفتاب پیش رفته است.
علیمردانی اظهار داشت :با تلاشهای شبانه روزی مجموعه راه و شهرسازی توانستیم با اتصال پل جلاله به این پروژه، امکان تردد خودرو تا فاصله ۴۰۰ متری روستا میسر نماییم.
مشخصات این پروژه به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال به مدت ۱۱ ماه می باشد.
گفتتی است هر چند پروژه مذکور درحال حاضر در دست احداث است ولی اهالی روستای خرسند و مسرور از اینکه اولین خودرو به فاصله ۴۰۰ متری روستا رسیده است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.