رونق اشتغال کشور با اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان

دنا نما: دولت ۳۰ هزار میلیارد تومان وام برای ایجاد اشتغال به سراسر کشور اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، استاندار در جمع مسئولان حوزه بانوان دستگاه‌های اجرائی استان با بیان اینکه تاکید رئیس جمهور بر استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان در عرصه‌های مختلف جامعه است گفت: به وزیران، استانداران و همه مدیران تاکید شده است در سطوح مختلف از توانمندی زنان و جوانان با داشتن تعهد، تخصص و قدرت مدیریتی، استفاده شود.
علی محمد احمدی با اشاره به اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان وام برای ایجاد اشتغال به استان ها اضافه کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان این مبلغ در بخش روستائی و عشایری هزینه می شود و امور بانوان دستگاه‌های اجرائی استان باید در ایجاد فرصت و کارآفرینی برای زنان هدف، ایده و برنامه ارائه دهند و در این زمینه تلاشی مستمر داشته باشند.
احمدی گفت: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از این مبلغ تاکنون اعلام نشده است.

وی افزود: تلاش برای حضور بانوان و جوانان در لایه‌ها و رده‌های مختلف مدیریتی در فرآیندی آغاز شده که با اولویت نخبگان جامعه دانشگاهی، کارآفرینان، آنهائی که دارای مهارت و تجارب ارزنده‌ای هستند در عرصه‌های و رده‌های مدیریتی به کار گرفته شوند و آرام آرام به سطح بالاتری ارتقاء یابند.
وی تاکید کرد: در پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، حوزه بانوان باید فعالتر شود و بخش‌های مشاوره‌ای و اکیپ‌هایی اجتماعی را تقویت کنند.
استاندار گفت: در خصوص زنان سرپرست خانوار‌ که متاسفانه به دلایل مختلف هم آمار آن‌ها بالاست، حوزه بانوان فعالتر عمل کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.