چهار مخزن با حجم ۱۵۰۰ متر مکعب در شهرستان دنا نصب شد

دنا نما: مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شش ماهه نخست سال جاری چهار مخزن با حجم ۱۵۰۰ متر مکعب در شهرستان دنا نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، پاسره ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین در این مدت ۱۰ کیلومتر خط انتقال، دو  کیلومتر شبکه توزیع  و بهسازی یک چشمه انجام شد.

وی با بیان اینکه در این مدت نصب یک دستگاه الکترولیز نیز انجام شد، افزود: در شش ماهه نخست سال جاری در شهرستان کهگیلویه نیز  ۹.۸ کیلومتر خط انتقال و چهار کیلومتر شبکه توزیع اجرا و یک مخزن با حجم ۵۰ مترمکعب نیز نصب شد.

پاسره اظهار داشت: همچنین در این مدت یک دستگاه الکترولیز نیز نصب شد و در بهمئی نیز هشت کیلومتر خط انتقال اجرا شد.

وی افزود: در این شهرستان چهار کیلومتر شبکه توزیع اجرا و یک عدد مخزن نیز با حجم ۵۰ متر مکعب نصب شد.

پاسره تصریح کرد: در  شهرستان چرام نیز ۶.۵ کیلومتر خط انتقال اجرا و دوعدد مخزن نیز با حجم  ۸۰۰ متر مکعب نصب شد.

وی نصب یک عدد دستگاه الکترولیز در شهرستان لنده و اجرای ۵.۵ کیلومتر خط انتقال و ۴.۵ کیلومتر شبکه توزیع و حفر یک حلقه چاه را از دیگر برنامه های اجرا شده در شش ماهه نخست سال جاری عنوان کرد.

پاسره افزود: همچنین از دیگر اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست سالجاری اجرای ۱۱ کیلومتر خط انتقال، نصب چهار عدد مخزن با حجم ۱۸۰۰ متر مکعب و حفر یک حلقه چاه و نصب یک دستگاه الکترولیز در گچساران است.

وی اجرای پنج کیلومتر خط انتقال، نصب یک مخزن با حجم ۱۰۰ متر مکعب و حفر یک حلقه چاه و نصب یک دستگاه الکترولیز در باشت را از دیگر برنامه های عنوان شده در این مدت عنوان کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.