برنامه عملیاتی سرمایه‌گذاری حوزه ICT در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار اجرایی شدن برنامه عملیاتی سرمایه گذاری حوزه ict در این استان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، علی محمد احمدی در نشست با معاون وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات اظهار داشت: با توجه به دستور معاون وزیر هرچه سریعتر برنامه عملیاتی در حوزه گردشگری، توریسم سلامت و محتوا در کهگیلویه و بویراحمد را ارائه و اجرای آن آغاز شود.

وی عنوان کرد: دانشگاه یاسوج، شهرداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم اکنون آمادگی هرگونه همکاری و هماهنگی لازم با شرکت‌های متقاضی سرمایه گذاری در حوزه ict را دارند.

احمدی بر اختصاص سهم ویژه اعتبارات و حجم سرمایه گذاری حوزه ict در این استان برای ایجاد اشتغال و درآمد بیشتر تاکید کرد و افزود: با استفاده از کابردها در حوزه ict می‌توان دیگر دستگاه‌های اجرائی کهگیلویه و بویراحمد را در بخش‌های مختلف برای مشارکت در این حوزه تشویق و ترغیب کرد.

معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این نشست گفت: سهم اقتصادی کشور در حوزه آی سی تی  ۴۰ هزار میلیارد تومان بوده که در برنامه ششم توسعه باید به ۱۲۰ هزار میلیارد تومان برسد.

مرتضی براری با دبیان اینکه سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از این اعتبار در برنامه ششم توسعه یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است، ادامه داد: با این میزان اعتبار می‌توان از طریق کاربردهای  ict  در استان با روش‌هائی به خلق ثروت، ایجاد اشتغال و توسعه کار دست یافت.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.